درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:49   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32488صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 10 بهمن 1396 - 14:33
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: روابط عمومی ها تدارکات چی دستگاه نیستند
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها به نوع نگاه مدیران بستگی است و نباید از آنها به عنوان تدارکات چی دستگاه ها استفاده شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها به نوع نگاه مدیران بستگی است و نباید از آنها به عنوان تدارکات چی دستگاه ها استفاده شود.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا عباسعلی بهاری روز سه شنبه در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی افزود: روابط عمومی دستگاه ها باید به سمت آموزش های تخصصی بروند که در یک سال گذشته اقدام های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.


وی با بیان اینکه روابط عمومی های دستگاه ها فضایی استرس زا را تحمل می کنند عنوان کرد: نباید سهل انگاری ها مربوط به روابط عمومی و تجلیل ها برای سایر بخش ها باشد.


وی ایجاد کانال تلگرامی و فعالیت در فضای مجازی، راه اندازی سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات، تشکیل هسته راهبردی مدیران روابط عمومی و کمیته های افکارسنجی، آموزشی، ارزیابی عملکرد، ارتباط رسانه ای، رفاه و تعاون را از مهمترین اقدام های یک سال گذشته در حوزه روابط عمومی بیان کرد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: در همین ارتباط 6 هزار و 418 نفر ساعت در قالب پنج دوره آموزشی و 410 شرکت کننده انجام شد که امیدواریم نقش موثری در نحوه و تقویت اطلاع رسانی داشته باشد.


وی اظهار کرد: در کمیته ارتباط رسانه ای، سیاست گذاری و تقویت ارتباط با رسانه ها، و در کمیته تعاون ایجاد همدلی و همگرایی روابط عمومی دستگاه ها را مورد بررسی قرار دادیم.


بهاری افزود: دستگاه های اجرایی را در 9 مرحله کارشناسی و تخصصی ارزیابی و با در نظر گرفتن هفت شاخص و 27 زیر شاخص، با بارگزاری 100 امتیاز در کمیته ارزیابی مورد بررسی قرار دادیم.


وی ارتباط رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت های تبلیغاتی، ارتباط مردمی، انتشارات، واگذاری به بخش خصوصی و فعالیت های پژوهشی را از مهمترین شاخص های ارزیابی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ذکر کرد.


در ادامه این همایش از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی تجلیل شد.


حامد عارف نیا مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به عنوان نفر اول، غلامرضا یداللهی مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان نفر دوم و محمود بستانی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سید علیرضا اسلامی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی سوم شدند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد