درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32486صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 10 بهمن 1396 - 12:44
روایت شورای اطلاع رسانی دولت از پاسخگویی ضعیف وزارتخانه‌های اقتصادی به انتقادات رسانه‌ای
طبق این نامه دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، فعال ترین دستگاهها در پاسخگویی به شبهات، شامل سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و وزارت ورزش و جوانان است و در عین حال، ضعیف ترین دستگاهها در پاسخگویی به شائبه ها و انتقادات در مدت مذکور، وزارتخانه های اقتصادی یعنی صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد و دارایی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیوست این نامه نیز حاوی گزارش پاسخگویی به انتقادات ائمه جمعه است که مربوط به خطبه های روزهای 8 و 15 دی ماه می شود.

به گزارش شارا، یکی از تاکیدات همه دولت ها به مدیران رسانه ای و بخش های روابط عمومی خود، تلاش برای پاسخگویی به انتقادات و روشنگری درباره فعالیت های آنهاست که با گسترش رسانه ها و دسترسی مردم به منابع متنوع، این موضوع اهمیت و سرعت بیشتری پیدا کرده است.

در این میان، نقش شورای اطلاع رسانی دولت به عنوان نهادی جهت هماهنگی دستگاهها و بخش های اطلاع رسانی و رسانه ای قوه مجریه در تولید و بازنشر دستاوردها و در عین حال، پاسخگویی به شبهات، اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد؛ هرچند که چند سالی است دیگر این شورا، منبع اول انتشار اخبار مربوط به تصمیمات دولت بویژه کابینه محسوب نمی شود.

اما با توجه به نقش این شورا در ساماندهی و گزارش عملکرد دستگاهها در مواجهه با انتقادات و شبهات، اطلاع از مصوبات و نامه نگاری های آن اهمیت خاصی پیدا می کند که بر این اساس، صبحانه به یکی از نامه های جالب دبیر شورای اطلاع رسانی دولت دست پیدا کرده است.

طبق این نامه علیرضا معزی که خطاب به واعظی رییس دفتر رییس جمهور که رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز محسوب می شود، با اشاره به آیین نامه روشنگری رسانه ای مبنی بر پاسخگویی سریع، صریح و اقناعی به شائبه ها و انتقادات رسانه ای، گزارش پاسخگویی دستگاههای اجرایی در بازه زمانی 19 تا 24 دی ماه ارسال شده است.

البته پیوست این نامه، حاوی گزارش پاسخگویی به انتقادات ائمه جمعه است که مربوط به خطبه های روزهای 8 و 15 دی ماه می شود.

طبق این نامه دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، فعال ترین دستگاهها در پاسخگویی به شبهات، شامل سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهادکشاورزی و وزارت ورزش و جوانان است و در عین حال، ضعیف ترین دستگاهها در پاسخگویی به شائبه ها و انتقادات در مدت مذکور، وزارتخانه های اقتصادی یعنی صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد و دارایی هستند.

 

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

منبع:  صبحانه

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد