درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32461صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 11 بهمن 1396 - 08:02
رسانه اجتماعی؛ جزء لاینفک روابط‌عمومی
امروزه رسانه اجتماعی به همراه گفتگو و اجتماع به اصطلاحات رایجی در روابط‌عمومی تبدیل شده است، مفاهیم قدرتمندی که سزاوار توجه سطح مدیریت است. مخاطبان و رسانه‌ها هر دو برای پیگیری اطلاعات مورد علاقه خود هر روز بیش از دیروز از رسانه اجتماعی بهره می‌گیرند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط‌عمومی در تمام زوایای شرکت‌ها،‌ سازمان‌ها،‌ دولت،‌ آموزش‌‌،‌ تفریح‌، ورزش و مسافرت رسوخ کرده است.

 

 در حال حاضر در تحقیق،‌ اقدام،‌ ارتباطات و ارزیابی دخالت دارد. روابط‌عمومی مترادف‌های بسیاری از جمله ارتباطات،‌ امور همگانی،‌ روابط،‌ امور همگانی و ... دارد. روابط‌عمومی حوزه‌های مختلفی مانند خبرنگاری،‌ تبلیغات و بازاریابی را در خود گردآورده و استراتژی آن در بر گرفتن طیف وسیع‌تری از ارتباطات است.


به ویژه ایران در سالهای اخیر شاهد رشد و تغییر بسیار بوده است. رسانه های اجتماعی در طول سالها به جزء لاینفک روابط‌عمومی تبدیل شده و اکنون با نام "روابط عمومی یکپارچه" شناخته می‌شود. روابط عمومی یکپارچه به معنای هماهنگی تمام فعالیت‌های ترویجی– تبلیغات رسانه‌ای،‌ پست مستقیم، فروش شخصی،‌ تبلیغات فروش و روابط‌عمومی– به منظور تولید یک پیام شفاف،‌ یکپارچه، منسجم، جذاب و متمرکز بر مخاطب درباره سازمان‌ها و خدمات آن‌هاست.

 

بنابراین هدف از طراحی روابط عمومی یکپارچه این است که تمام جنبه‌های ارتباطات روابط عمومی به جای آن که هر یک به طور جداگانه فعالیت کنند، به عنوان یک نیروی واحد عمل نمایند.


یک استراتژی کل‌نگر که تمام فعالیت‌های ارتباطی روابط‌عمومی، تبلیغات، روابط رسانه‌ای، ارتباطات تعاملی یا داخلی‌ را یکپارچه می‌سازد تا باارزش‌ترین دارایی سازمان را که همان خوشنامی و شهرت باشد مدیریت نماید.


امروزه رسانه اجتماعی به همراه گفتگو و اجتماع به اصطلاحات رایجی در روابط‌عمومی تبدیل شده است، مفاهیم قدرتمندی که سزاوار توجه سطح مدیریت است. مخاطبان و رسانه‌ها هر دو برای پیگیری اطلاعات مورد علاقه خود هر روز بیش از دیروز از رسانه اجتماعی بهره می‌گیرند.

 

وبلاگ، موتورهای جستجوی خبری، اخبار اجتماعی،‌ نشانه‌گذاری اجتماعی، پادکست و ویدئو همگی جلوه‌ای از رسانه اجتماعی هستند. آنچه تمام این موارد را به هم متصل می‌کند آر.اس.اس است که به مردم امکان می‌دهد تا مشترک مطالب از کانال‌ها یا فرمت‌های دلخواه خود شوند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد