درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32452صفحه نخست » شنبه، 7 بهمن 1396 - 20:39
روبات‌های روسی توئیت‌های ترامپ را ۴۷۰هزار بار بازنشر کردند
​توئیتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از کمک‌های توئیتری روسیه بهره‌مند شده است. ربات‌های روسی حدود نیم میلیون بار پیام‌های توئیتری ترامپ را بازنشر کرده‌اند.
  

​​​​​​شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توئیتر اعلام کرد که دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از کمک‌های توئیتری روسیه بهره‌مند شده است. ربات‌های روسی حدود نیم میلیون بار پیام‌های توئیتری ترامپ را بازنشر کرده‌اند.

مدت کوتاهی پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بحث بررسی کمک‌های روسیه به یک نامزد انتخاباتی آمریکا و تاثیر مسکو بر روند انتخابات اوج گرفت. از آن زمان تاکنون چند نهاد دولتی، از جمله یک کمیته ویژه سنا، در این زمینه تحقیق می‌کنند.

روز شنبه (۲۷ ژانویه / ۷ بهمن) وبسایت خبری بلومبرگ گزارش داد که شبکه اجتماعی توئیتر در گزارشی به کمیته سنا، نقش ربات‌های روسی در تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ را برملا کرده است.

بر اساس این گزارش‌، ربات‌های وابسته به دولت روسیه در دوران رقابت‌های انتخاباتی، در فاصله زمانی سپتامبر تا اواسط نوامبر ۲۰۱۶، دست‌کم در ۴۷۰ هزار مورد پیام‌های توئیتری ترامپ را ری‌توئیت کرده‌اند.

این میزان تقریبا ۲۵/ ۴ درصد کل ری‌توئیت‌ها برای ترامپ در این بازه زمانی بوده است.

ری‌توئیت پیام‌های رقیب انتخاباتی ترامپ‌، هیلاری کلینتون، توسط ربات‌های روسی حدود ۴۸ هزار بار اعلام شد.

توئیتر در گزارش خود به سنای آمریکا نوشته است که ربات‌های روسی در مدت‌زمان یادشده، ۲۱۲ میلیون توئیت با محتوایی مرتبط با انتخابات آمریکا پخش کرده‌اند.

معمای کمک‌های روسیه به ترامپ
با وجود افشاگری‌های توئیتر در باره بازنشر پیام‌های انتخاباتی در این شبکه اجتماعی، هنوز معلوم نیست که آیا روسیه توانسته است بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ تاثیر بگذارد یا خیر.

اینکه تا چه حد دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات از کمک‌های روسیه بهره برده، معمایی است که باید توسط رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری ایالات متحده و تیم کارشناسی او حل شود.

روز ۲۴ ژانویه دونالد ترامپ در جمع خبرنگاران اعلام کردکه "چشم‌انتظار" پاسخ‌گویی به رابرت مولر است و این کار را "تحت سوگند" انجام خواهد داد.

بازرس ویژه دادگستری تاکنون در این راستا از شمار زیادی از فعالان ستاد انتخاباتی و یاران ترامپ، از جمله جف سشنز، دادستان کل ایالات متحده و مارک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی این کشور (CIA) بازخواست کرده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد