درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 19:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32442صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 6 بهمن 1396 - 12:34
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین: همه در قبال رفع آلودگی هوا مسئولیم
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به کمپین محیط زیستی این بانک با عنوان #همین_یک_زمین اظهار داشت: رفع آلودگی هوا وظیفه یک ارگان یا سازمان نیست، بلکه موضوعی است که همه در مقابل آن مسئولیم و باید برای رفع آن تلاش کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به کمپین محیط زیستی این بانک با عنوان #همین_یک_زمین اظهار داشت: رفع آلودگی هوا وظیفه یک ارگان یا سازمان نیست، بلکه موضوعی است که همه در مقابل آن مسئولیم و باید برای رفع آن تلاش کنیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، حدود دو هفته پیش اگر از میدان آزادی گذر می کردید، شاهد توقف تعدادی از ماشین‌ها برای تعویض فیلتر هوا بودید. بسیاری از آنهایی که ایستادند و فیلتر هوای خود را تعویض کردند، نمی‌دانستند که داستان از چه قرار است.
 
 چند جوان از روی یک تابلو فیلترهای تمیز را برداشته و جای آن فیلترهای کثیف را می‌گذاشتند. وقتی از مردم در مورد ارتباط موضوع با نهالی که به آنها داده می‌شد سوال می‌کردند با واژه نمی‌دانم مواجه می‌شدند.
 
 پرسیدیم و اینکه چرا اینبار ماشین‌ها به نوعی هدف یک پرفورمنس آرت قرار گرفتند؟
 
 استاد گفت: یکی از معضلاتی که امروز جامعه با آن درگیر است بحث آلودگی هوا از طریق وسایل نقلیه است، موضوعی که در فصل زمستان به دلیل وارونگی هوا بیشتر نمود پیدا می‌کند و ما هم با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی بانک را در حوزه محیط زیست تعریف کرده ایم، سعی کردیم با اجرای یک برنامه در محیط شهری نظر مردم به این موضوع جلب کنیم، که ماشین‌های آنها برای اینکه بتوانند درست کار کنند و هوای شهر را کمتر آلوده کنند نیاز به رسیدگی دارند.
 
 وی با اشاره به این نکته که کمپین #همین_یک_زمین متعلق به همه مردم است، افزود: هر کدام از ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که به اندازه خودمان باید در حفظ محیط زیست و رفع آلودگی هوا و مسائل و دغدغه‌های کشور نقش داشته باشیم، پس باید مسئولیت پذیر باشیم و نقش خود را ایفا کنیم.
 
 مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، اظهار امیدواری کرد با اجرای این قبیل فعالیتهای اجتماعی به عنوان یک سازمان دغدغه مند نقشی هرچند کوچک در رفع مشکلات عمومی داشته باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد