درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32432صفحه نخست » سه شنبه، 3 بهمن 1396 - 22:57
نگاهی به اولین فروشگاه بدون فروشنده آمازون
آمازون امروز اولین فروشگاه بدون فروشنده خود را در شهر سیاتل آمریکا به روی عموم باز کرد. در این فروشگاه خریداران از انتخاب تا پرداخت پول کالا را خودشان انجام می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آمازون امروز اولین فروشگاه بدون فروشنده خود را در شهر سیاتل آمریکا به روی عموم باز کرد. در این فروشگاه خریداران از انتخاب تا پرداخت پول کالا را خودشان انجام می‌دهند.

دوربین‌های نصب شده در سقف فروشگاه و حسگرهای الکترونیک، هر خریدار را تشخیص داده و متوجه می‌شوند که چه کالاهایی را انتخاب کرده و هنگام خروج نیز پول کالا از کارت اعتباری خریدار برداشته می‌شود.

خریدار پیش از رود به فروشگاه باید اپلیکیشن "آمازون گو" را در موبایل خود نصب کند و وقتی که خریدار کالایی را از قفسه بر می‌دارد حسگرها کالا را وارد لیست خرید می‌کنند.

آمازون در یک سال گذشته به کارکنان خود اجازه داد که از این فروشگاه خرید و به این ترتیب آن را آزمایش کنند. انتظار می‌رفت آمازون مدتی قبل این فروشگاه را به روی عموم باز کند اما به گفته یکی از کارکنان، دوربین‌ها در تشخیص افرادی که شکل بدنشان شبیه هم بوده دچار مشکل می‌شدند یا زمانی که کودکان کالایی را از قفسه بر می‌داشتند و آن را در قفسه اشتباه می‌گذاشتند.

جانا پوئرینی، مدیر آمازون گو، گفت عملکرد فروشگاه در دوران آزمایشی خوب بوده است. او گفت این فناوری پیش از این وجود نداشته و در واقع گامی است به جلو از نظر دید کامپیوتری و همچنین یادگیری ماشین.

آمازون اعلام نکرده که آیا این کار را در فروشگاههای دیگرش هم انجام خواهد داد یا نه. علاوه بر این آمازون فعلا قصد ندارد این فناوری را در صدها فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی خود بکار گیرد.

با این حال آمازون می‌داند که هر چه مشتریان سریعتر خرید خود را بکنند و از فروشگاه بیرون بروند احتمال آنکه باز هم برای خرید مراجعه کنند بیشتر می‌شود بنابراین اگر مشتریان بتوانند بدون ایستادن در صف خرید و پرداخت پول را انجام دهند باعث برتری بر رقبا می‌شود.

به گزارش بی بی سی، آمازون اولین بار در سال ۲۰۱۵ به خرده فروشی روی آورد و اولین کتاب فروشی خود را در همین شهر سیاتل که مقر خود آمازون هم هست راه اندازی کرد و اکنون سیزده کتاب فروشی مشابه در آمریکا دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد