درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32431صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 3 بهمن 1396 - 22:48
شبکه‌های اجتماعی؛ هدیه نقدی سفیر چین به خبرنگاران ایرانی
سفارت چین در تهران در پایان نشست خبری درباره نفتکش غرق شده سانچی به خبرنگاران هدیه نقدی پرداخت کرد. این اتفاق بار دیگر بحث درباره پرداخت هدیه به خبرنگاران در ایران را مورد توجه قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سفارت چین در تهران در پایان نشست خبری درباره نفتکش غرق شده سانچی به خبرنگاران هدیه نقدی پرداخت کرد. این اتفاق بار دیگر بحث درباره پرداخت هدیه به خبرنگاران در ایران را مورد توجه قرار داد.

سفارت چین در تهران روز یکشنبه اول بهمن (۲۱ ژانویه) برای توضیح در مورد حادثه نفتکش سانچی کنفرانس خبری برگزار کرد. پرداخت پول به خبرنگاران حاضر در این نشست خبری واکنش‌های متفاوتی در پی داشت.

حمید حاجی‌پور، خبرنگار روزنامه ایران در توییتر خود از پرداخت پول به خبرنگاران خبر داد: «دیروز پس از پایان نشست خبری سفیر چین در رابطه با رفع ابهامات کمک‌رسانی این کشور به حادثه‌دیدگان ایرانی، به خبرنگاران حاضر ۵۰هزار تومان هدیه داده شد و تا جایی که من دیدم خبرنگار و عکاس‌های شرق، جام‌جم و همشهری هدیه را برگرداندند.»

این خبرنگار همچنین در صفحه اینستاگرام خود افزود: «یکی از کارمندان چینی سفارت مقابل در خروج پاکت‌هایی را به خبرنگاران اهدا کرد که پس از بررسی مشخص شد داخل آنها چک پول‌های ۵۰ هزار تومانی است.»

او افزود: «واکنش خبرنگاران به این رفتار، بازگرداندن پاکت‌ها بود و این سئوال مطرح شد چرا سفیر جمهوری خلق چین که هدفش از برگزاری این نشست رفع ابهامات درباره عملیات اطفای سانچی بوده اقدام به چنین کاری کرده‌ است.»

حاجی‌پور از سفیر چین پرسیده است: «چرا باید جناب سفیر با این کار حیثیت اطلاع رسانی و شان خبرنگاران را زیر سئوال ببرد؟ آیا در کشور خودشان چنین اقدامی مرسوم است.»




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد