درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32216صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 12 دی 1396 - 17:04
روابط عمومی در سال 2018
تهیه و تنظیم: مهدی باقریان - مشخصات روابط عمومی 2018 را می توان در نه مولفه و ویژگی زیر متصور شد: به طور فزاینده ای مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت شناخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشخصات روابط عمومی 2018 را می توان در نه مولفه و ویژگی زیر متصور شد:


# 1 پذیرش روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت
به طور فزاینده ای مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک رشته مدیریت شناخته می شود.

# 2 فراگیری اینترنت در جهان
حدود 4.3 میلیارد نفر در سراسر جهان (از مجموع 7.6 میلیارد نفر در سراسر جهان) به اینترنت دسترسی دارند. برخی پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2030 کل دنیا به اینترنت متصل خواهد شد.
واضح است که سازمان ها باید ارتباط خود را در جایی که مخاطبانشان هستند گسترش دهند.

 

 

# 3 شبکه های اجتماعی بالغ می شوند
در سال 2018 شبکه های اجتماعی بالغ می شوند. محتوای بصری و پیام های ویدئویی کوتاه گسترش پیدا کرده و <span title="Different social platforms copy content from others, all in the hope of engaging users �" for="" as="" long="" possible.="" "="">پلتفرم های مختلف اجتماعی در امید جذب کاربران رقابت خواهند کرد.


# 4 شناسایی مخاطبان هدف
حدود دو میلیارد کاربر فیس بوک ماهانه در جهان وجود دارد. آنها مقدار زیادی داده را تولید می کنند. کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی از این اطلاعات برای شناسایی مخاطبان هدف استفاده می کنند.


# 5 گوش دادن
داده ها در روابط عمومی به مدت طولانی در حال جمع آوری است اما آنچه جدید است سطح داده ها جمع آوری شده و دسترسی در حال رشد ابزارهای مختلف برای پردازش آنهاست. همه ما شاغلان روابط عمومی باید به مخاطبان مورد نظر گوش داده و اطلاعاتی را که نیاز دارند ارایه دهیم.


# 6 یک داستان به من بگو
گفتگو در میان رسانه ها و مخاطبان جذابتر و مهم تر از همیشه خواهد شد. این امر نیازمند خلاقیت و محتوای خوب است. توانایی ارتباط از طریق داستانسرایی یکی از بالاترین ارزش های روابط عمومی است.


# 7 اندازه گیری تاثیر روابط عمومی
چیزی که باید در روابط عمومی به عنوان یک استاندارد در نظر گرفته شود اندازه گیری اثر کار می باشد. استانداردهای جدیدی را برای اندازه گیری و برنامه ریزی در روابط عمومی تعیین کرده است که باید توجه شود.


# 8 مدرن سازی رسانه های سنتی
رسانه های سنتی مدرن شده اند. آنها به بخش های "اجتماعی" نزدیکتر شده اند. خبر جعلی که عمدتا در شبکه های اجتماعی ظاهر می شود، به معنی نوعی احیای رسانه های سنتی است.


# 9 جامعه به عنوان یک رسانه
در زمان شبکه های اجتماعی، کلمه "جامعه" معنای اصلی خود را از دست داده است. لازم به یادآوری است که جوامع موفق، هم آنلاین و هم آفلاین، برای یک هدف تلاش می کنند.
عضویت در جامعه آنلاین نیز بهترین راه برای درک این جامعه است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد