درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 20:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32201صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 10 دی 1396 - 15:53
رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: محدودیت‌‎ها در بازتاب اعتراضات، مردم را به رسانه‌های خارجی سوق می‌دهد
نقش رسانه‌ها عموماً در این شرایط مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود که می‌توانند به‌صورت حساب‌شده و با تأمل، بازتابی از این رویدادها را منتشر کنند؛ زیرا چشم بستن بر روی اتفاقاتی که در حال روی دادن است باعث فاصله گرفتن رسانه و مخاطب از همدیگر می‌شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدمهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات و عضو هیئت علمی گروه روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اعتراضات و تجمعات اخیر در سایر استان‌های ایران و نقش رسانه‌ها، گفت: نقش رسانه‌ها عموماً در این شرایط مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود که می‌توانند به‌صورت حساب‌شده و با تأمل، بازتابی از این رویدادها را منتشر کنند؛ زیرا چشم بستن بر روی اتفاقاتی که در حال روی دادن است باعث فاصله گرفتن رسانه و مخاطب از همدیگر می‌شود.

 این کارشناس ارتباطات با بیان اینکه نپرداختن رسانه‌ها به موضوعات جامعه باعث می‌شود که مخاطبان به رسانه‌های خارجی روی بیاورند، تصریح کرد: نقش و کارکرد بعدی رسانه‌ها کمک به واکاوی و ریشه‌یابی این‌گونه حوادث است. بخشی از آن می‌تواند ریشه در مشکلات واقعی مردم اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره داشته باشد و بخش دیگر آن‌هم می‌تواند احیاناً به مسائل پشت پرده ارتباط داشته باشد. به همین دلیل رسانه‌های داخلی می‌توانند نقش واکاوی و آگاه کردن مردم از ماجراهای در حال اتفاق را داشته باشند، درعین‌حال می‌توانند جلوی سوءاستفاده فرصت‌طلبان را بگیرند.

رسانه‌ها باید با تأمل و دقت این قبیل موضوعات را به مردم منعکس کنند زیرا این موضوعات بسیار حساس و مهم است. در این صورت می‌توان گفت مردم به‌جایی می‌رسند که می‌توانند به رسانه‌های داخلی اعتماد و آن‌ها را دنبال کنند و از این طریق مدیریت اخبار هم در دست رسانه‌های داخلی قرار می‌گیرد، نه رسانه‌های برون‌مرزی.

این استاد دانشگاه با اشاره به دلیل صداوسیما برای نشان ندادن خبرهای تجمعات اعتراض‌آمیز مردم از این رسانه،‌ تصریح کرد: بالاخره قوانین و محدودیت‌های هم وجود دارد. زمانی که شورای عالی امنیت ملی تصمیماتی را اتخاذ می‌کند به‌مثابه قانون است و این موارد هم البته به سیاست‌های کلی نظام برمی‌کردد. ما نیز باید بپذیریم که صداوسیما با محدودیت‌هایی هم مواجه است که این محدودیت‌ها در بازتاب اعتراضات مردم ممکن است باعث شود مردم به سمت رسانه‌های خارجی سوق پیدا کنند.

صداوسیما باید محدودیت‌های خود را اعلام کند. اگر این دستورات داخلی است باید جواب دهند و اگر هم از سوی نهاد دیگری این قوانین وضع‌شده است،‌ آن نهاد باید پاسخگو باشد.

منبع: http://www.rouydad24.ir/fa/news/96301
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد