درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32110صفحه نخست » دولت، مجلس و انتخاباتشنبه، 2 دی 1396 - 07:29
ایران نیازمند ارتباطات استراتژیک و موثر است
مهمترین چالش های دولتهای بعد از انقلاب، فساد است. همچنین سیاست های اقتصادی، سیاسی و امنیتی ناپایدار از جمله این چالش هاست. این بخشی از چالش های شهرت ایران است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فناوری و اینترنت، دولت و محتوای صنعت ارتباطات، بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات و ... تغییر کرده است. همچنین ارتباطات دیجیتال روش های سنتی را در هر یک از بخش هایی که قبلا ذکر شده تغییر داد. رسانه های اجتماعی، رسانه های جریان اصلی را برای مبارزه و تسلط به رسانه های بزرگ تبدیل کرده اند. به طور کلی، آنچه در حال حاضر در کل صنعت ارتباطات و روابط عمومی اتفاق افتاده است، چهره و فاز جدیدی است.
 

نیاز دولت به قابلیت های روابط عمومی ها

اگر دولت می خواهد فضای جامعه را برای جذب سرمایه گذاران مهیا کند باید از پتانسیل ها و قابلیت های کارشناسان روابط عمومی، متخصصان مدیریت شهرت، سازندگان حرفه ای تصویر و مدیران استفاده کند. همچنین نیاز به ارتباطات موثر و ارتباطات استراتژیک که انسجام ملی، همزیستی صلح آمیز و دیگر زمینه ها را تقویت می کند به ما کمک می کند تا دیوارهای ترک و بی اعتمادی را اصلاح و برطرف کنیم.


نقش روابط عمومی برای مبارزه با فساد اداری
مهمترین چالش های دولتهای بعد از انقلاب، فساد است. همچنین سیاست های اقتصادی، سیاسی و امنیتی ناپایدار از جمله این چالش هاست. این بخشی از چالش های شهرت ایران است. این ها مسائلی است که کشور را سیاه رنگ می کند و سرمایه گذاران و گردشگران را فراری می دهد. ما به وحدت و پیشرفت در کشور نیاز داریم و روابط عمومی در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.

 

نقش روابط عمومی در کمک به اقتصاد
رکود اقتصادی به ایده های نوآورانه، مدیریت تغییر، سرمایه گذاری و بهینه سازی منابع نیاز دارد. هر سازمان به دنبال راه هایی برای زنده ماندن است. در این زمان، روابط عمومی ها باید کلاه های تفکر و خلاقیت خود را بر روی آنها قرار دهند و در ارایه خدمات برتر به مشتریان و مخاطبان خود پیشگام شوند. این تنها راه برای خارج شدن از وضعیت رکود است.

با این حال نظرات دیگری هم وجود دارند که بر این باورند که دولت علاقه مند به شرکت دادن کارگزاران ارتباطات و روابط عمومی در این روند نیست همان طور که در چهار سال گذشته شاهد آن بودیم. آنچه می توانم بگویم این است که دولت در سطوح ملی و بین المللی باید روابط عمومی ها را درگیر کند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد