درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32056صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 آذر 1396 - 11:59
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع همکاران روابط عمومی این سازمان بر ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع همکاران روابط عمومی این سازمان بر ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با حضور در دفتر روابط عمومی این سازمان اظهار امیدواری کرد که همکاران حوزه روابط عمومی در گروه کاری منسجم با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود در تحقق اهداف و مأموریت ها موفق عمل کنند.

دکتر پاک سرشت با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی به ویژه در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار امیدواری کرد که با حضور دکتر عزت اله پوریان، مدیر جدید روابط عمومی و همکاری همکاران تلاشگر، توانمند و پرانگیزه روابط عمومی، شاهد تحول و خلاقیت بوده و در راستای ارتقای منزلت و جایگاه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جامعه منشاء اثر واقع شویم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه تأکید کرد: روابط عمومی در این سازمان با تسلط بر محتوا باید در جریان امور جامعه و حتی دنیا در حوزه مهارت آموزی قرار گرفته و با جریان سازی از رویدادهای مربوطه سایر حوزه های مرتبط از جمله اشتغال، سرمایه گذاری و تولید را به حرکت درآورد.

وی افزود: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و توجه به حوزه مهارت آموزی نیازمند تغییر نقش روابط عمومی به نقش تحلیل گر و تبدیل روابط عمومی به اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به تعامل سازنده با تحلیل گران حوزه مهارت آموزی و ایجاد تریبون و فضایی باز در حوزه آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای تأکید کرد.

دکتر پاک سرشت گفت: با ایجاد جهش و جریان جدید، توقعات سایر دستگاه ها از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسعه یافته و به تناسب فضای ایجاد شده شاهد تحول و تحرک در حوزه مهارت آموزی خواهیم بود.

وی در ادامه با تأکید بر همدلی و همراهی همکاران گفت: حاصل کار گروهی و جمعی ارزش افزایی می باشد.

در ادامه دکتر عزت اله پوریان، سرپرست روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن تقدیر از دیدگاه رییس سازمان نسبت به روابط عمومی گفت: همفکری و انجام کار گروهی و مسنجم با تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی سازمان در سرلوحه کار قرار دارد.

در خاتمه با اهدای لوحی از سوی رییس سازمان از خدمات احمد غریوی سرپرست سابق دفتر ریاست، روابط عمومی و مدیریت عملکرد در حوزه روابط عمومی تقدیر شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد