درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:21   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32053صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 آذر 1396 - 00:47
تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است.

به گزارش شارا، دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.

در همین زمینه با محمدرضا حقیقی مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا به گفت‌‌و‌گو پرداختیم.
با توجه به شناخته‌شده بودن محصولات گروه خودروسازی سایپا، دلیل این شرکت برای حضور در نمایشگاه خودروی بندرعباس چیست؟
با توجه به سیاست‌های کلان مدیریت گروه خودروسازی سایپا درخصوص تقویت عملکرد این گروه و همچنین خدمت‌رسانی استانی و فروش‌ خودرو در استان‌ها با شرایط ویژه، تصمیم گرفتیم در سومین نمایشگاه استان هرمزگان که در شهر بندرعباس برگزار می‌شود، حضور پیدا کنیم. قصد ما این است که محصولات مختلف گروه خودروسازی سایپا را برای نمایش و ارائه به مشتریان در این نمایشگاه عرضه کنیم.

با توجه به اینکه شما به‌تازگی در این جایگاه قرار گرفته‌اید، می‌خواستم بدانم برای تسریع در ارتباط و اخبار گروه خودروسازی سایپا چه برنامه‌هایی دارید تا سرعت انتقال اخبار افزایش پیدا کند؟
یکی از سیاست‌های مدیریت کلان مجموعه، نحوه ارتباط با مشتریان است. یعنی جوابگویی، صراحت و شفافیت برای ما بسیار حائزاهمیت است. در مجموعه جدید سایپا، با دستور آقای جهرودی مدیرعامل سایپا، معاونت ارتباطات و امور مشتریان تاسیس شده است. این معاونت و زیرمجموعه ما در حوزه روابط عمومی و خصوصا حوزه رسانه به‌صورت مستقیم جوابگوی امور مشتریان هستند و در این خصوص کاملا شفاف عمل می‌کنند.

بعضا نیاز به صحبت مستقیم با یکی از مدیران پیش می‌آید اما مدیران عمدتا خبرنگاران را به روابط‌عمومی‌ها وصل می‌کنند. آیا برای تغییر این سیاست برنامه‌ای دارید؟
ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است. تمام تلاش ما این است که ارتباط بسیار موثری با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت بیشتر اطلاعات موردنیاز اصحاب رسانه و دوستان در خبرگزاری‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.

منبع: اخبار خودرو

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد