درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32005صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 20 آذر 1396 - 12:06
رئیس کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران: خلاقیت و نوآوری باید در همه فعالیت‌های روابط عمومی‌ها به کار گرفته شود
محمد مهدی مظاهری؛ رئیس مؤسسه فرهنگی اکو و رئیس کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با اشاره به اینکه خداوند خلاق است و خلاقیت را دوست دارد، گفت: انسان‌ها هم می‌توانند صفت خلاقیت را دارا باشند، به‌نحوی که خلاقیت را در امور و فعالیت‌هایشان به کار گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد مهدی مظاهری؛ رئیس مؤسسه فرهنگی اکو و رئیس کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با اشاره به اینکه خداوند خلاق است و خلاقیت را دوست دارد، گفت: انسان‌ها هم می‌توانند صفت خلاقیت را دارا باشند، به‌نحوی که خلاقیت را در امور و فعالیت‌هایشان به کار گیرند.

وی افزود: بحث خلاقیت در رسانه و روابط عمومی، دانش، هنر و پیشرفت در جوامع بشر را که همان خلاقیت و نوآوری است، به منصه ظهور خواهد رساند، لذا خلاقیت در فکر و اندیشه در جوهره انسان وجود دارد.

رئیس مؤسسه فرهنگی اکو بابیان اینکه مقدمه پیشرفت و ترقی دیگر وسایل سخت‌افزاری نیست؛ چراکه عقل پویا و خلاقیت می‌تواند ایده‌های نوین را به ما ارائه دهد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه با راه حل های گذشته قابل حل نیست. ازاین‌رو نیاز به خلاقیت و نوآوری در همه عرصه‌ها لازم است که باید در همه فعالیت‌ها به‌ویژه روابط عمومی‌ها به کار گرفته شود.

مظاهری در ادامه بابیان اینکه منابع طبیعی محدود و پایان‌پذیر است، تصریح کرد: کشورهای توسعه‌یافته دیگر اقتصاد خود را بر اساس صنایع سخت و معادن و انرژی بنا نمی‌گذارند، بلکه سیستم‌های اقتصادی خود را بر اساس سیستم‌های دانش‌بنیان و علم و فناوری قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: آنچه بر پایه دانش و خلاقیت است در عرصه اقتصادی خود را حفظ کرده و سعی می‌کند سهم خود را در این بخش بیشتر کند.

رئیس مؤسسه فرهنگی اکو گفت: در بخش مالی فناوری، نوآوری و هنر می‌تواند اقتصاد خلاق را به وجود آورد و طبق همین تعریف و تلفیق اقتصاد با فناوری و فرهنگ، اقتصاد خلاق شکل خواهد گرفت.

مظاهری اظهار داشت: در دنیای امروز روابط عمومی نقش مهم خود را ایفا کرده و رسالت خود را محقق نمی‌کند؛ چراکه روابط عمومی خلاق راه میانبر راه رسیدن به مقصد است، ضمن اینکه روابط عمومی توسعه‌یافته باید ویژگی‌های خلاق را داشته باشد.

وی بابیان اینکه با تقویت فعالیت‌های خلاقانه از سوی روابط عمومی‌ها باید اقتصاد خلاق و درآمدزا در کشور به حرکت درآید، افزود: مبنای اقتصاد خلاق، فرهنگ و آموزش و فناوری است و از طرف دیگر قلب اقتصاد خلاق هم خلاقیت و مالکیت معنوی است.

رئیس مؤسسه فرهنگی اکو خاطرنشان کرد: روابط عمومی خلاق و هنرنما محل طرح ایده‌های جدید برای دستیابی به اهداف سازمانی است.

مظاهری در پایان تأکید کرد: برای برون‌رفت از چالش‌های پیش رو روابط عمومی‌های حرفه‌ای چاره‌ای جز همراه شدن با ویژگی‌های خلاقانه ندارند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد