درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31988صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 16 آذر 1396 - 07:56
سخنرانان علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1396) با محوریت "خلاقیت، نوآوری و تمایز"، 19 آذرماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنرانان علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران اعلام شد.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس دکتر سعید رضا عاملی استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر مهدی نادری منش پژوهشگر دانشگاه UCLA/ Washington State/Idaho، پروفسور علی محمدی استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان، دکتر شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صدا و سیما، دکتر قاسم انصاری رنانی استاد مدیریت رفتار سازمانی و مدیر عامل اسبق سازمان ملی بهره وری ایران، دکتر محمدحسن توفیقی بنیانگذار آکادمی طراحی ایران و محمدرضا نجفی امامی کارگردان سینما و طراح جلوه های ویژه بصری سخنرانی خواهند کرد.

دکتر حسن بشیر افزود: این سخنرانان با موضوع خلاقیت و نوآوری، ظرفیتی برای ظهور روابط عمومی های جدید و اثر گذار؛ باز تعریف روابط عمومی ها با رویکرد تقویت کیفیت زندگی، انقلاب خلاقیت در ارتباطات تصویری، خلاقیت و نوآوری روابط عمومی های دانش محور و نوین با تاکید بر آینده  ارتباطات انسان و ماشین (BCI)، ژورنالیسم و روابط عمومی؛ زمینه های خلاقیت، پیشرانهای ارتباطات اثربخش در روابط عمومی با تاکید بر خلاقیت و نوآوری، کاربردهای تفکر پازلی در روابط عمومی با تاکید بر نهضت تفکر و خلاقیت و صنعت روابط‌عمومی و مسئولیت مدیریت تصویر ایران به ارایه آخرین دیدگاه ها و نظرات خود خواهند پرداخت.

 

بشیر در ادامه در خصوص سایر برنامه های علمی کنفرانس اظهار داشت: در این کنفرانس یک نشست تخصصی با عنوان "پوهش و تجربه" در نطر گرفته شده که در آن دو مقاله برگزیده و همچنین تجارب مدیران روابط عمومی در خصوص خلاقیت و نوآوری ارایه می شود.

 

وی گفت: جزییات این نشست در یک خبر جداگانه اعلام خواهد شد.

دبیر کمیته علمی کنفرانس در پایان گفت: علاوه بر معرفی مقالات برتر، کتاب مجموعه مقالات کنفرانس که دربرگیرنده ده مقاله علمی در خصوص روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتواست منتشر  و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.


شایان ذکر است چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1396) با محوریت "خلاقیت، نوآوری و تمایز"، 19 آذرماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد