درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31977صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 آذر 1396 - 02:32
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟
شاید بیشتر استارت‌آپ‌ها در شروع کار خود نیاز به واحد روابط عمومی نداشته باشند و یا این وظیفه را به یکی از افراد فنی خود بسپارند. اما باید توجه کنید که واحد روابط عمومی تعیین‌کننده جایگاه شما در میان رقبا خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید بیشتر استارت‌آپ‌ها در شروع کار خود نیاز به واحد روابط عمومی نداشته باشند و یا این وظیفه را به یکی از افراد فنی خود بسپارند. اما باید توجه کنید که واحد روابط عمومی تعیین‌کننده جایگاه شما در میان رقبا خواهد بود. هرچه این واحد را قوی‌تر و فعال‌تر نگهدارید شانس شما برای موفقیت و دریافت موقعیت‌های بهتر بالا‌تر می‌رود.

در واقع روابط عمومی پل ارتباطی مشتریان شما با سازمان است. مردم توسط این واحد با شما آشنا می‌شوند و به نوعی روابط عمومی نمایانگر شخصیت سازمان شما است. این واحد است که بر تصمیمات کلی شما بسیار تاثیر می‌گذارد. یک واحد روابط عمومی خوب توانایی جذب بازخورد از مخاطبان و تحلیل آنها در کوتاه‌ترین زمان را دارد.

به گزارش نوپانا، در بسیاری از مواقع روابط عمومی است که اهداف شما در نسخه بعدی سایت و یا نرم‌افزارتان را تغییر می‌دهد. همچنین این واحد وظیفه پایش روابط بین فردی و کنترل آنها در زمان بروز بحران را دارد.

اگر واحد روابط عمومی خوبی داشته باشید کارمندان شما حس خوبی در سازمان خواهند داشت زیرا این واحد همواره بر اتحاد و یک‌دلی کارمندان تاثیر می‌گذارد و آنها را برای رسیدن به هدف واحد تشویق می‌کند.

یکی از تعریف‌های مهم در مورد روابط عمومی این است که: «روابط عمومی، مدیریت ارتباطات بین سازمان و گروه‌های اجتماعی مرتبط است». بر این اساس، روابط عمومی، میانجی بین سازمان و گروه‌های اجتماعی داخل سازمان و یا خارج آن است.

مسئول واحد روابط عمومی باید بتواند بهترین تحلیل‌ها از افراد را در کوتاه‌ترین زمان بدست آورد تا با ایجاد انگیزه در آنها به نسبت شخصیت‌شان سازمان را در راه پیشرفت و توسعه یاری کند.

نکته مهم در هر سازمان این است که رابطه مدیریت با روابط عمومی یک رابطه افقی و همسطح است. اگر این رابطه عمودی و از بالا به پایین باشد روابط عمومی نمی‌تواند معجزه کند. مدیر باید با مسئول روابط عمومی خود رابطه خوب و دوستانه‌ای داشته باشد و او را در جریان جزئیات اهداف خود قرار دهد.

 

منبع: نوپانا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد