درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31975صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 16 آذر 1396 - 08:09
نقش "خلاقیت، نواوری و تمایز" روابط عمومی ایران در چشم انداز: "2045 Avatar"
دکتر مهدی نادری منش پژوهشگر دانشگاه UCLA/ Washington State/Idaho - این جهان نیازمند "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" می باشد تا بتواند آینده این جهان دانش محور را با در نظر گرفتن تحولات بزرگ علمی همچون BCI, AI, Sophia, Russia 2045, Humanoid, Nanorobotics و مگاپروژه ها ترسیم و مدیریت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جهانی جدید در شرف تولد می باشد. علم، دانش و فناوری بشر در زمینه ارتباط مغز با دنیای دیجیتال

(Brain Computer Interface, BCI) وارد حیطه خدایان گشته است. جایگاهی که انرا "صحنه نبرد آینده بشر و بنیانگذار تمدن جدید بشر" نام نهاده اند. همه چیز با سرعت نور در شرف تغییر و تحولی شگرف همراه عدم قطعیت می باشد. صدای زنگ خطر بگوش می رسد ؟!


علم، دانش و فناوری در شرف یک انفجار مهیب Big Bang می باشد که تشعشعات این تحول و تکامل تعریف جدیدی از تمام ابعاد یک زندگی جدید، علوم جدید، اقتصاد جدید، روابط جدید، فناوری جدید، تمدن جدید، پیشرفت جدید، آینده جدید، مهندسی افکار و نوعی انسانی جدید را رقم زده است.


تغییر معادلات جهانی در زمینه اقتصاد، صنعت، علوم، تسلط، رقابت، امنیت، فرهنگ، میدان نبرد، یادگیری متفاوت، روابط شخصی، اجتماعی و عمومی، کنترل، قدرت، کنترل افکار و رفتار (زامبی BCI) شروع گشته است.


3 رکن اصلی، ویژگی و نیاز "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" در این مهبانگ بی نظیر تاریخ تمدن بشر :
1. توانایی نوشتن "سناریو". سناریونگاری
2. Simulation
3. Association


این جهان نیازمند "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" می باشد تا بتواند آینده این جهان دانش محور را با در نظر گرفتن تحولات بزرگ علمی همچون BCI, AI, Sophia, Russia 2045, Humanoid, Nanorobotics و مگاپروژه ها ترسیم و مدیریت کند.


اگر قبل از "شما"، دیگری آینده "شما" را در زمینه های اقتصادی، صنعتی، علمی، اجتماعی، سیاسی، هنری، محیط زیست، کشاورزی، رفتار، افکار، فناوری، علایق و ضعف ها نگاشته، ترسیم و طراحی کرده باشد آنوقت "شما" فقط و فقط یک دنیای " تدافعی و عکس العملی" خواهید داشت که یک نظاره گر، مفعول و محروم خواهید بود و تمام انرژی شما هزینه درگیری ها، حاشیه ها، اتلاف، فشارها، خرابی ها، تنش ها، ضعف ها، عقب افتادگی ها و ... می شود.

 

تمام دست اوردهای بشر، پیشرفت ها، اختراعات، نواوری ها، فناوری، تمدن، جوایز نوبل، پیروزی ها ووو خروجی های ذهن انسان هستند. اگر ذهنی را درگیر و یا تسلط کنی آنوقت موجودیت، زندگی و آینده ان شخص متعلق به شماست ؟! بوسیله BCI به راحتی درون هر مغز می توانید هر انچه خواهید "تایپ" کنید بدون انکه متوجه شود و کاملا فقط "شما" صاحب ان مغز شوید نه "کسی" که وارد مغزش گشتید و "شما" ان شخص را "تعریف" کنید ؟؟!! قدرت و فناوری وحشتناک......


روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران معزز بازیگر صحنه بیرحمانه شطرنج جهانی می باشد و در این نبرد کیش و مات های جهانی و منطقه ای، "روابط عمومی PR خلاق، نواور و متمایز" چشم، فکر، گوش، خط شکن و راهنمای ملت بزرگ ایران می باشد. یکی از نویسندگان و کارگردانان جهان جدید پر تلاطم و آینده جدید ملت محترم، PR می باشد. آیا آماده اید....؟
 

گفتنی است این مقاله در چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که در تاریخ 19 آذر سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود، ارایه خواهد شد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد