درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:34   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31918صفحه نخست » دوشنبه، 6 آذر 1396 - 11:32
مرگ تدریجی سوپرمارکت ها به دست آمازون
Walmart بخش فروش آنلاین خود را گسترش می دهد. میزان فروش آنلاین این فروشگاه در آمریکا در سه ماهه گذشته حدود 50 درصد افزایش داشت. مواد غذایی بخش زیادی از کالاهای فروخته شده را به خود اختصاص داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اینطور که به نظر می رسد، عمر خوار و بار فروشی های سنتی، یا به عبارتی فروشگاه های فیزیکی در کانادا در حال اتمام است. نشانه های افول همه جا به چشم می خورد.

 

Loblaws یکی از آخرین سوپرمارکت های زنجیره ای عمده است که از دسامبر سال جاری تحویل خانگی خوار و بار را آغاز می کند.

 

 این شرکت قصد دارد، به صورت رایگان، خریدهای مشتریان را درب منازل آنها در سراسر کشور تحویل بدهد. Loblaws میلیون ها دلار روی فروشگاه هایش از جمله شعبه Maple Leaf Gardens تورنتو هزینه کرده است. اما ناگهان به صرافت افتاده که تحویل خانگی به مشتریان ایده بهتری است.


اساسا، اصول اجتماعی و اقتصادی که از وجود فروشگاه های بزرگ پشتیبانی می کردند، به سرعت در حال تضعیف هستند. املاک و مستغلات ارزان نیستند، افزایش میزان فروش در فروشگاه کار آسانی نیست و یافتن نیروی کار ماهر که بتواند فضاهای بزرگ را پوشش بدهد، چالش برانگیز است. با وارد شدن فشار مضاعف به خرده فروشی ها به دلیل افزایش قریب الوقوع حداقل دستمزد، خوار و بار فروشی ها بایستی راهی برای سودآور کردن فعالیت شان بیابند.


علاوه بر این بخش قابل توجهی از جمعیت کانادا هر روز بیشتر از قبل استقلال خود را از دست می دهند. تا سال 2025 بیش از 8 میلیون کانادایی 65 ساله و مسن تر خواهند بود.

اگر به این شاخص ها، آب و هوای وحشتناک و غیرقابل پیش بینی را اضافه کنید، می بینید که ساختار سنتی خرده فروشی مواد غذایی جذابیت خود را برای تعداد رو به رشد کانادایی ها از دست داده و خواهد داد.

 

شیوه زندگی ما نیز یک عامل موثر است: مصرف کنندگان پرمشغله، خواهان به حداقل رساندن زحمت خود هستند. آنها نمی توانند یا نمی خواهند آشپزی کنند و به دنبال راه حل های سریع هستند. این دقیقا همان چیزی است که صنعت خرده فروشی مواد غذایی خواهان ارائه آن است.

 

در واقع خوار و بار فروشی ها به دنبال پولی هستند که کمتر در چهاردیواری فروشگاه ها خرج می شود. در نتیجه ما شاهد و عامل مرگ تدریجی فروشگاه های سنتی عرضه مواد غذایی هستیم.


بخش روزافزونی از بودجه ای که کانادایی ها صرف مواد غذایی می کنند، به صرف غذا در خارج از منزل اختصاص می یابد. ضمن اینکه بسیاری از ما خریدهایمان، از جمله خرید مواد غذایی را به صورت آنلاین انجام می دهیم. 5 سال قبل، تقریبا یک درصد از مواد غذایی مورد نیاز آنلاین خریداری می شد، اما امروزه این میزان نزدیک به 4 درصد می باشد. ما در حال کم کردن فاصله با همسایه های آمریکایی خود هستیم که 7 درصد مواد غذایی شان را آنلاین تهیه می کنند.


Walmart  بخش فروش آنلاین خود را گسترش می دهد. میزان فروش آنلاین این فروشگاه در آمریکا در سه ماهه گذشته حدود 50 درصد افزایش داشت. مواد غذایی بخش زیادی از کالاهای فروخته شده را به خود اختصاص داد.


از سوی دیگر Amazon با به دست آوردن کنترل Whole Foods در تابستان سال جاری، به یک تهدید جدی برای سوپرمارکت های کانادایی تبدیل شده است. آمازون فقط قاتل کسب و کار نیست، بلکه نابود کننده یک بخش به صورت کامل است. کتابفروشی ها اولین قربانی آن بودند. از خرید Whole Foods به این سو، می توان فرض کرد که فروشگاه های مواد غذایی هدف بعدی آن است.


تصور کنید که به خانه می آیید و همه چیز آماده و مهیاست. Walmart در برخی از شهرهای آمریکا، مواد غذایی خریداری شده را در غیبت صاحبخانه در یخچال قرار می دهد. برقراری ارتباط مستقیم بین فروشنده و منازل ما ممکن است باورنکردنی به نظر برسد، اما این تنها آغاز ماجراست.


به گزارش iranjavan، در حالی که مدیریت Loblaws  و دیگر خرده فروشی ها، شب تا صبح به استراتژی برای بقای طولانی مدت در برابر تهدیدی به نام آمازون، فکر می کنند، فرصت ها بی نهایت و بی پایان هستند. حداقل اینکه Loblaws قبل از اینکه دیر بشود، اقداماتی را در نظر گرفته است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد