درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31892صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 30 آبان 1396 - 20:27
در ارتباط با دیگران فعال تر عمل کنیم
چگونه؟ نخستین درسی که آموختم این بود، که نباید به سبب برخی تجربیات امید خود را از دست بدهم. بلکه ضرورت دارد، در ارتباط با دیگران فعال تر عمل نمایم. به عبارت دیگر به جای اینکه منتظر بمانم آنها به سراغم بیایند و به جایی دعوتم کنند، تصمیم گرفتم گام نخست را خودم بردارم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چگونه؟ نخستین درسی که آموختم این بود، که نباید به سبب برخی تجربیات امید خود را از دست بدهم. بلکه ضرورت دارد، در ارتباط با دیگران فعال تر عمل نمایم. به عبارت دیگر به جای اینکه منتظر بمانم آنها به سراغم بیایند و به جایی دعوتم کنند، تصمیم گرفتم گام نخست را خودم بردارم.

 

 البته من هرگز خویشتن را فردی برونگرا نمی دانستم. اما فهمیدم که وقتش رسیده خود را به چالش بکشم، و از کنج عزلت و گوشه راحت خویش خارج شوم. زیرا به خوبی متوجه شدم که منفعل بودن و ناامیدی ای که این انفعال در درونم ایجاد کرده بود، دیگر کارایی ندارد.

 

بنابراین چنین چالشی باید به وجود بیاید. یعنی به این نتیجه رسیدم که به جای اینکه خشمگین شوم که چرا دیگران به ارتباط با من علاقه ای نشان نمی دهند، روی خودم کار کنم. بنابراین تصمیم گرفتم به سراغ فعالیت هایی بروم، که سبب خرسندی ام می شوند.

 

 این کار سبب می شود لذت فراوانی ببرم، به هیجان بیایم، و دیدگاهی مثبت تر پیدا کنم. در نهایت نیز در این محیط دلپذیر پر از احساس لذت و سرخوشی بود، که دریافتم ارتباط با دیگران بسیار ساده تر و آسان تر است. بقیه ماجرا بگونه ای طبیعی پیش رفت. یعنی ارتباط و دوست یابی ام آغاز شد، و همزمان بیشتر احساس آرامش کردم.

 

پژوهش های اخیر در حوزه دانش مغز و سلسله اعصاب نشان داده اند، که نوع انسان از بدو تولد اجتماعی به دنیا می آید. در واقع اجتماعی بودن برایش نه یک گزینه، که یک نیاز است. زیرا ما موجوداتی اجتماعی هستیم.

 

همچنین وقتی گروهی باشیم، بهتر می توانیم در کوران رخدادها و حوادث زنده بمانیم. فراتر اینکه پژوهش های دیگر نشانگر آنند که ما نمی توانیم، بدون داشتن روابط سالم با دیگران به حداکثر توانایی بالقوه خود دست پیدا کنیم.


بنابراین از آنجاکه روابط اجتماعی کلید ادامه حیات و رضایت و خرسندی ماست، برای مهاجرانی که به کشوری نوین کوچ کرده اند، ارتباط برقرار نمودن با دیگران امری بسیار حیاتی به شمار می رود. بنابراین من هم همین کار را کردم.  


سرگرمی مورد علاقه شما چیست؟ شما می توانید به سراغ چه فعالیتی بروید، که بتواند در ایجاد ارتباط های معنی دار با دیگران کمک تان کند؟ / ایران جوان
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد