درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31865صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1396 - 10:17
هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران هشدار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران هشدار داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بنا بر گزارش های رسیده، اخیرا کلاهبرداران به بهانه برنده شدن افراد در مسابقات و جشنواره های مختلف نسبت به سوءاستفاده از حساب مشتریان بانکی اقدام کرده اند.

این افراد از مشتریان بانکی می خواهند برای دریافت جوایز خود به دستگاه خودپرداز مراجعه کنند و سپس با استفاده از شگردهای مختلف مانند انتخاب گزینه زبان انگلیسی، مالباخته را گمراه کرده و درخواست اعلام موجودی حساب می کنند. سپس کلاهبردار شماره کارت خود و یا مبلغ مورد نظر برای کلاهبرداری را به عنوان شماره پیگیری به مالباخته می دهد و بدین ترتیب مالباخته با وارد کردن شماره اعلامی و انجام عملیات بانکی ذکر شده شده از سوی کلاهبردار، مورد سوءاستفاده مالی قرار می گیرد.

بانک ملی ایران به منظور پیشگیری از تکرار این موضوع و خدشه دار شدن وجهه و اعتبار شبکه بانکی کشور، از مردم عزیز درخواست می کند به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود اعم از رمز کارت و موجودی حساب را نزد سایر افراد افشا نکنند.

همچنین مشتریان بانک ملی ایران می توانند برای کسب اطمینان و اطلاع از صحت و سقم برنده شدن در جشنواره ها و مسابقات و نحوه دریافت جوایز خود به وب سایت و کانال تلگرام این بانک مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد