درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31851صفحه نخست » جمعه، 26 آبان 1396 - 10:29
طراحی سایت فروشگاهی در سال ٢٠١٧
با اینکه استفاده از گرادیان در چند سال اخیر کم شده بود و حضور آن در طراحی سایت کمرنگ بود اما امسال با قوت قبل به دنیای طراحی سایت بازگشت. در گذشته گرادیان ها به صورت کم و با حجم کوچک استفاده می شدند. اما جدیدا به صورت بزرگ و با رنگ های مات خواهند بود.
  

۱. گرادیان
با اینکه استفاده از گرادیان در چند سال اخیر کم شده بود و حضور آن در طراحی سایت کمرنگ بود اما امسال با قوت قبل به دنیای طراحی سایت بازگشت. در گذشته گرادیان ها به صورت کم و با حجم کوچک استفاده می شدند. اما جدیدا به صورت بزرگ و با رنگ های مات خواهند بود. گرادیان دو رنگ بر روی یک عکس از انواع رایج استفاده از گرادیان است که تکنیک بسیار خوبی است برای جذاب تر کردن یک تصویر.


۲. تصویر و صدا
به این دلیل که افراد روز به روز به تماشای ویدئو های کوتاه و بلند تمایل پیدا میکنند شما می توانید از ابن امتیاز با قرار دادن یک ویدئو در صفحه ی اصلی وب سایتتان استفاده کنید اما در استفاده از این آپشن باید نهایت دقت را داشته باشید و امکان فعال یا غیر فعال کردن صدا را نیز برای کاربران خود داشته باشید تا در صورت لزوم صدا را قطع کنند این ترندی است که ممکن است سخت رایج شود اما در صورت ترکیب درست تصویر و صدا می تواند بسیار زیبا و تأثیر گذار باشد.


۳. واقعیت مجازی
در ابتدا طرفداران بازی های دیجیتال بیشتر از این مسئله استقبال می کردند ولی به تدریج بین عموم رایج شد و برای بازاریابی از آن استفاده شد پس بهتر است برای طراحی سایت از این قابلیت استفاده کنید. سایت هایی هستند که بدون نیاز به وسیله ی خاصی قابلیت ایجاد تجربه واقعیت مجازی را دارند مانند وب سایت هایی با ویدئو های ۳۶۰ درجه و افکت های سه بعدی.


۴. اسکرول پارالاکس به میزان بیشتر
در سال ۲۰۱۷ اسکرول پارالاکس با افکت های بهتر و تأثیرگذارتر از ۲۰۱۶ ادامه پیدا کرد. در اسکرول پارالاکس هرچه حرکت ها حقیقی تر و به واقعیت نزدیکتر باشد بهتر است.


۵. صفحه های خانه بسیار بسیار ساده؛
طراحان در سال ۲۰۱۷ طراحی صفحه های خانه ( homepage) ساده با یک یا دو کلمه نوشته را بر روی صفحه خود ترجیح می دهند. در طراحی این صفحه ها دقت کنید و سعی کنید در عین ساده بودن اطلاعات را بتواند به کاربر منتقل کند که جذب شود و برای دیدن مطالب بیشتر اسکرول کند.


۶. الگو های جدید در راهبری سایت ها
منو تنها نباید در بالای صفحه قرار بگیرد اما باید محل منو مشخص باشد تا کاربر بتواند آن را به راحتی پیدا کند.


۷. پالت رنگ های خنثی
در سال ۲۰۱۷ وب سایت ها به سمت رنگ های طبیعی تر و خنثی تر می روند با اینکه در سال های اخیر وب سایت ها رنگارنگ بودند. اما در سال ۲۰۱۷ می توانید رنگ های سبز، بژ و توناژ های خنثی را در طراحی سایت مشاهده کنید.


۸. تاپیوگرافی دلخواه
فونت ای بزرگ و bold هیچ وقت از مد نمی افتد و با وجود تعداد زیادی فونت وب که روز به روز در حال افزایش هستند. طراحان در تاپیوگرافی ریسک بیشتری می کنند و نوشتارهای خلاقانه تر و جذاب تر را استفاده می کنند.

 

منبع: www.webtarah.com
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد