درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 11:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26717صفحه نخست » سه شنبه، 18 آبان 1395 - 11:24
طراحی گرافیک سایت تا چه اندازه در موفقیت یک کسب و کار نقش دارد؟
اهمیت گرافیک در طراحی سایت از آنجا نشات می گیرد که بازگو کننده تصویر برند شما در فضای آنلاین است، همچنین می تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم آن در بسیاری از کسب و کارها و تعاملات کاری ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اهمیت گرافیک در طراحی سایت از آنجا نشات می گیرد که بازگو کننده تصویر برند شما در فضای آنلاین است، همچنین می تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم آن در بسیاری از کسب و کارها و تعاملات کاری ایفا کند.

به خاطر داشته باشید که طرح وب سایت شما همانند نمای بیرونی یک فروشگاه می ماند که می تواند تاثیر اولیه را روی مخاطبان گذاشته و آنها را تشویق به ورود کند.

در طراحی سایت باید به رابط کاربری آسان جهت جست وجوی راحت وب سایت، لود شدن سریع و کدهای استاندارد توجه شود تا بدون هیچ گونه ایراد و تلف کردن وقت، یک تجربه کاربری خوب را ایجاد کند.

هیچ کمپین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی موفق نمی شود مگر اینکه یک وب سایت استاندارد و زیبا داشته باشد. زمانی که شما با برنامه های بازاریابی و تبلیغات خود، مشتریان بالقوه را به سمت وب سایت تان هدایت می کنید، نخستین بازخورد آنها بسیار مهم است و چنانچه وب سایت شما نتواند از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد، نمی تواند به عنوان محرکی در جذب و نگه داشتن بازدید کنندگان ایفای نقش کند و شما به راحتی مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

یک طراحی سایت خوب باید اهداف شرکت را پوشش دهد

برای حل دغدغه ها و چالش های فروش، توجه به نیاز های شرکت نمی تواند به تنهایی موثر باشد. به منظور تهیه و تدوین نقشه و گرافیک سایت، جدا از نیاز ها باید کالا، خدمات و اهداف شرکت، برای ایجاد یک تعامل خوب با گروه هدف مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

همچنین توجه به المان های بصری و هویت سازمانی از قبیل لوگوی شرکت، رنگ های سازمانی، چشم انداز و اهداف شرکت می تواند نقش مهمی در رساندن تصویر برندتان به مشتریان و مخاطبان تان داشته باشد.

یک شرکت حرفه ای را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید

اینجا جایی است که شرکت های حرفه ای طراحی سایت می توانند ایفای نقش کنند. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای پس از شناخت نیاز ها و مخاطبان آن کسب و کار اقدام به طراحی و توسعه وب سایت می کند.

این شرکت ها معمولا با برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان و بازاریاب های شرکت، پس از آشنایی کامل از مدل کسب و کار، نیازها و گروه هدف، نسبت به ایده پردازی و ارائه پیشنهاد های کاربردی اقدام می کنند.

با یک استراتژی مشخص حرکت کنید

داشتن یک برنامه و استراتژی مناسب می تواند مسیر درست را در پروسه طراحی سایت به شما نشان دهد.

تمامی ایده ها و طرح ها باید براساس اولویت های شرکت و نقشه راه و اهدافی که از قبل تنظیم کرده اید اجرا شود.

بدون داشتن یک استراتژی مناسب و مشخص نبودن مسیر و اهداف شرکت، استراتژی طراحی سایت نمی تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند. همچنین در پروسه طراحی باید کالا و خدمات شما نسبت به دیگر رقبای تان مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد.

جایگاه محتوا را در وب سایت مشخص کنید

نکته آخری که باید به آن توجه شود، محل قرار گرفتن محتوای شما در وب سایت و نحوه دسترسی به آن توسط بازدیدکنندگان است. جایگاه قرار گرفتن مطالب، عناوین، خبرنامه، ویدئو، عکس های شما در وب سایت می تواند نقش مهمی در ایجاد یک ارتباط پویا با کاربر و هدایت آنها به سمت صفحات و مطالب موردنظر شما داشته باشد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد