درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26717صفحه نخست » سه شنبه، 18 آبان 1395 - 11:24
طراحی گرافیک سایت تا چه اندازه در موفقیت یک کسب و کار نقش دارد؟
اهمیت گرافیک در طراحی سایت از آنجا نشات می گیرد که بازگو کننده تصویر برند شما در فضای آنلاین است، همچنین می تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم آن در بسیاری از کسب و کارها و تعاملات کاری ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اهمیت گرافیک در طراحی سایت از آنجا نشات می گیرد که بازگو کننده تصویر برند شما در فضای آنلاین است، همچنین می تواند نقش مهمی در موفقیت یا عدم آن در بسیاری از کسب و کارها و تعاملات کاری ایفا کند.

به خاطر داشته باشید که طرح وب سایت شما همانند نمای بیرونی یک فروشگاه می ماند که می تواند تاثیر اولیه را روی مخاطبان گذاشته و آنها را تشویق به ورود کند.

در طراحی سایت باید به رابط کاربری آسان جهت جست وجوی راحت وب سایت، لود شدن سریع و کدهای استاندارد توجه شود تا بدون هیچ گونه ایراد و تلف کردن وقت، یک تجربه کاربری خوب را ایجاد کند.

هیچ کمپین دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی موفق نمی شود مگر اینکه یک وب سایت استاندارد و زیبا داشته باشد. زمانی که شما با برنامه های بازاریابی و تبلیغات خود، مشتریان بالقوه را به سمت وب سایت تان هدایت می کنید، نخستین بازخورد آنها بسیار مهم است و چنانچه وب سایت شما نتواند از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد، نمی تواند به عنوان محرکی در جذب و نگه داشتن بازدید کنندگان ایفای نقش کند و شما به راحتی مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

یک طراحی سایت خوب باید اهداف شرکت را پوشش دهد

برای حل دغدغه ها و چالش های فروش، توجه به نیاز های شرکت نمی تواند به تنهایی موثر باشد. به منظور تهیه و تدوین نقشه و گرافیک سایت، جدا از نیاز ها باید کالا، خدمات و اهداف شرکت، برای ایجاد یک تعامل خوب با گروه هدف مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

همچنین توجه به المان های بصری و هویت سازمانی از قبیل لوگوی شرکت، رنگ های سازمانی، چشم انداز و اهداف شرکت می تواند نقش مهمی در رساندن تصویر برندتان به مشتریان و مخاطبان تان داشته باشد.

یک شرکت حرفه ای را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید

اینجا جایی است که شرکت های حرفه ای طراحی سایت می توانند ایفای نقش کنند. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای پس از شناخت نیاز ها و مخاطبان آن کسب و کار اقدام به طراحی و توسعه وب سایت می کند.

این شرکت ها معمولا با برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان و بازاریاب های شرکت، پس از آشنایی کامل از مدل کسب و کار، نیازها و گروه هدف، نسبت به ایده پردازی و ارائه پیشنهاد های کاربردی اقدام می کنند.

با یک استراتژی مشخص حرکت کنید

داشتن یک برنامه و استراتژی مناسب می تواند مسیر درست را در پروسه طراحی سایت به شما نشان دهد.

تمامی ایده ها و طرح ها باید براساس اولویت های شرکت و نقشه راه و اهدافی که از قبل تنظیم کرده اید اجرا شود.

بدون داشتن یک استراتژی مناسب و مشخص نبودن مسیر و اهداف شرکت، استراتژی طراحی سایت نمی تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند. همچنین در پروسه طراحی باید کالا و خدمات شما نسبت به دیگر رقبای تان مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد.

جایگاه محتوا را در وب سایت مشخص کنید

نکته آخری که باید به آن توجه شود، محل قرار گرفتن محتوای شما در وب سایت و نحوه دسترسی به آن توسط بازدیدکنندگان است. جایگاه قرار گرفتن مطالب، عناوین، خبرنامه، ویدئو، عکس های شما در وب سایت می تواند نقش مهمی در ایجاد یک ارتباط پویا با کاربر و هدایت آنها به سمت صفحات و مطالب موردنظر شما داشته باشد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد