درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31813صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 21 آبان 1396 - 13:23
ارزیابی های کارشناسی بانک ملی ایران باید به یک «معیار» تبدیل شود
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارزیابی های کارشناسان بانک ملی ایران از اموال و ماشین آلات باید به معیاری برای ارزیابی سایر کارشناسان تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارزیابی های کارشناسان بانک ملی ایران از اموال و ماشین آلات باید به معیاری برای ارزیابی سایر کارشناسان تبدیل شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  محمود شایان در مراسم افتتاحیه دوره ارزیابی اموال منقول و غیر منقول و همسان سازی ارزیابی ها که با حضور جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان و ارزیابان بانک برگزار شد، با بیان این که ارزیابی عرصه و اعیان و ماشین آلات، مبنای تصمیم گیری های مهم و اساسی در بانک است، اظهار کرد: نظر کارشناس ارزیابی از شروع یک پرونده تسهیلات در آن دخیل است و اثر آن تا سال ها پس از پرداخت یا عدم پرداخت تسهیلات باقی خواهد ماند.

وی افزود: ارزیابان، امین مردم و مسئولان بانک هستند، به همین دلیل هم بانک و هم مشتری از ارزیابان انتظار دارند که منصفانه و با عدالت رفتار کنند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که باید برای ارزیابی اموال یک مبنای مشخص در قیمت گذاری ایجاد شود، افزود: این معیار می تواند مرجعی برای همه سازمان ها و نهادها باشد و از دیدگاه من با صبغه کارشناسی و توانایی های ارزیابان بانک ملی ایران، ارزیابی های این بانک می تواند به معیاری واحد تبدیل شود.

در این مراسم، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز با بیان این که برگزاری این دوره برای بانک بسیار با اهمیت است، گفت: ارزیابی درست و کارشناسی اموال در کاهش ریسک اعتباری و عملیاتی و نیز مطالبات معوق بانک بسیار موثر است.

هادی نیک قلب رئیس اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به این که مدرسان با تجربه و توانمندی برای حضور در این دوره دعوت شده اند، گفت: گاه تفاوت های زیادی در گزارش های کارشناسی دیده می شد، اما با برگزاری این دوره ها تلاش می شود دیدگاه ها به هم نزدیک شود.

وی اظهار کرد: نبود اطلاعات کافی در واحدها باعث ارزیابی های ناصحیح می شود، از این رو تعامل میان کارشناس ثبت، کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس بانک می تواند این مشکلات را برطرف کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد