درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31810صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 21 آبان 1396 - 10:53
دست یاری بانک ملی ایران به سمت استارت آپ ها
بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، همزمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آنها برای ارائه خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، همزمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آنها برای ارائه خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، گرچه ایده های زیادی میان جوانان نخبه کشورمان وجود دارد که هر کدام می تواند به محصولی مهم تبدیل شود، اما بسیاری از آنها به دلیل نبود سرمایه لازم برای تجاری سازی تنها در حد یک ایده باقی می ماند.

چه بسیار جوانان دانشمند و تحصیلکرده ای که توانایی های ذهنی خود را در تهیه و تدوین یک ایده به کار گرفته اند و به ظن خود می توانند مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند، اما نمی توانند آن را عملیاتی کنند.

از سوی دیگر بسیاری از بنگاه های اقتصادی، بانک ها و سازمان ها با مشکلاتی مواجهند که این مشکلات در یک نگاه خلاقانه و نو، قابل حل است.

بر این اساس بانک ملی ایران قصد دارد به منظور استفاده از توانایی های جوانان دارای ایده و نیز تسریع در برخی امور بانک از این ظرفیت استفاده کند؛ به همین منظور جشنواره ای در حوزه استارت آپ ها در دست طراحی است.

بانک تصمیم دارد نیازهای خود را مطرح و آن را در اختیار ایده پردازان قرار دهد. آنها نیز طی یک فرایند مشخص، این خواسته ها را بررسی و ایده های خود را طرح می کنند. هیات داوران نیز پس از بررسی، طرح های برتر را انتخاب و آن ها را به بانک معرفی می کند.

بانک ملی ایران در نهایت به منظور استفاده از ایده های منتخب، روی آنها سرمایه گذاری خواهد کرد تا هم صاحب ایده حمایت گردد و هم با این روش، بخشی از مسائل موجود در بانک با استفاده از توان نخبگان حل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد