درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31802صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 20 آبان 1396 - 13:52
اعلام اسامی برندگان مسابقه شماره یک «شنبه های شانس» بانک ملی ایران
برندگان نخستین مسابقه «شنبه های شانس» بانک ملی ایران ویژه کاربران فضای مجازی مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برندگان نخستین مسابقه «شنبه های شانس» بانک ملی ایران ویژه کاربران فضای مجازی مشخص شدند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  در هفته نخست از این سری مسابقات که با هدف آموزش مسائل بانکی و افزایش سواد اقتصادی با شیوه سرگرم کننده برای کاربران فضای مجازی از سوی بانک ملی ایران طراحی شده است، حامد احمدزاده دیزجی از تبریز و اسماعیل بهرامی از میاندوآب برنده پنج میلیون ریال جایزه نقدی شدند.


در این مسابقه از مخاطبان پرسیده شد «کانال تلگرام بانک ملی ایران در جدیدترین رتبه بندی، موفق به کسب چه رتبه ای در حوزه رسانه های نوین بین بانک های کشور شد؟» و بیش از چهار هزار نفر به آن پاسخ دادند.


شرط لازم برای شرکت در این مسابقات، عضویت در کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام و نیز مراجعه به سایت بانک ملی ایران است.


علاقه مندان برای شرکت در مسابقه «شنبه های شانس» باید به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام در سایت، کد شرکت در مسابقه را دریافت کنند.


شرکت کننده سپس باید در کانال تلگرام بانک عضو شده و صفحه اینستاگرام بانک را نیز دنبال کند.


برگزارکنندگان مسابقه، شنبه هر هفته یک سوال را در صفحه اینستاگرام بانک طرح می کنند. منبع این سوال، مطالبی است که در کانال تلگرامی بانک منتشر شده است. مشارکت کنندگان در مسابقه نیز باید پاسخ سوال را به شکل کامنت زیر همان پست در صفحه اینستاگرام بانک درج کنند.


هر هفته به قید قرعه، دو جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی در انتظار برندگان خوش شانس این مسابقه است که اسامی آنها، شنبه ها در کانال تلگرامی بانک ملّی ایران اعلام می شود.


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران به آدرس bankmelli1307 مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد