درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31789صفحه نخست » جمعه، 19 آبان 1396 - 01:01
توییتر تسلیم شد؛ از این به بعد می‌توان طولانی‌تر جیک جیک کرد
گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گویا دوران کم‌گویی و گزیده‌گویی به سر آمده است. توئیتر ایده دوبرابر کردن شمار کاراکترهای نوشتاری در یک توییت را عملی کرد. توییتر می‌گوید این گام را برداشته تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر حرف دلشان را بزنند.

اگر امروز خواستید توییت کنید و به جای کاراکترشمار، یک دایره در گوشه سمت راست دیدید که با نوشتن هر کاراکتر خط آبی درون آن طولانی‌تر می‌شود، نترسید، حساب شما مشکلی ندارد. این امکان جدید توییتر است.

وقتی توییتر در سال ۲۰۰۶ پا به دنیای شبکه‌های مجازی گذاشت، محدودیت و قانونی را برای توییت‌ها به اجرا گذاشت که تا دیروز معتبر بود، حداکثر طول ۱۴۰ کاراکتری برای هر توییت. اما این محدودیت به ویژه با جذاب‌تر شدن توییتر برای بسیاری از کاربران فعال این شبکه، دست و پاگیر بود. آنها برای دور زدن ۱۴۰ نشانه دست به ترفندهای زیادی زدند. مثلا متن‌های بلند را به صورت عکس در توییتر منتشر کردند یا برای گفتن تمامی حرف‌هایشان به سراغ رشته‌های به هم‌پیوسته از توییت‌ها رفتند که در فضای فارسی برای نمونه به "نخ جیک" یا "رشته توییت" مشهور شدند.

اکنون کاربران توییتر می‌توانند توییت های طولانی‌تری بنویسند تا ۲۸۰ کاراکتر

موضع مخالفان
از روز چهارشنبه (۸ نوامبر/ ۱۷ آبان) که دو برابر شدن شمار کاراکترهای هر توییت عملی شد، واکنش‌ها هم آغاز شد. اجبار به موجزنویسی از زمان تولد توییتر (۲۰۰۶) ادبیات خاصی به توییت‌ها بخشید؛ هم واژه‌های نو متولد شدند و هم راه‌حل‌هایی برای "دور زدن" این اجبار. طرفداران توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری که توییتر را از ابتدا این‌گونه شناخته‌اند، از جمله مخالفان بیشترشدن کاراکترها هستند.

 

مخالفان از جمله می‌گویند "درازنویسی" پایان خلاقیت است و تایم‌لاین را به مکانی برای کُپی‌کاری متن‌های موجود تبدیل می‌کند. طرفداران سرسخت‌تر توییت‌های ۱۴۰ کاراکتری هم می‌گویند در هر حال بیشتر از ۱۴۰ نشانه نمی‌نویسند؛ نه می‌نویسند و نه حوصله می‌کنند توییت‌های درازتر را بخوانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد