درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3177صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 اردیبهشت 1392 - 15:32
پیام موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
نیک می دانیم که به مقصد رساندن بار گران مسئولیت روابط عمومی، نه تنها در ایران ، بلکه در هیچ جای جهان به تنهایی از عهده دولت ها و مسئولان دولتی روابط عمومی بر نمی آید. کارآمدی روابط عمومی ها در گرو تعامل بیشتر با بخش های غیردولتی فعال دراین عرصه و هم افزایی توانمندی ها است.
  

شارا- همه روزهای سال، روز روابط عمومی است و گستره فعالیت های این نهاد شب و روز نمی شناسد. چه شب هایی که فردایش همایشی در راه است، شرکت در نمایشگاهی است، قرار بر ماندن در چاپخانه ای است ویا برنامه ای که روابط عمومی پیش قراول آن است. خلاصه همه روز و شب ها متعلق به روابط عمومی است. اما هر سال که خورشید بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه طلوع می کند، پرتوافکنی اش گرمابخش دل های اهالی خانواده بزرگی است که متولیان عرصه ارتباط میان عموم مردم با نهادها و سازمان ها هستند. انسان هایی بی مدعا که به واسطه شغل و حرفه ای که بر عهده دارند در خدمت انسان های دیگرند و تعابیر و توصیفاتی که برای این نهاد، مانند گوش و چشم و زبان و آیینه و پل ارتباطی، و یا بازوی مدیران و افسران ارتباط، شده است، همگی گویای پتانسیل ها و توانمندی های این هنر - صنعت است.
   این روز، فرصت ارزشمندی است تا با پاسداشت حرمت و جایگاه علم و هنر روابط عمومی - به ویژه در سالی که مزین به شعار حماسه سیاسی حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری است - با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم، آنان را در تحقق این شعار و منویات معظم له مشارکت داده و با فراهم آوردن بسترهای مناسب و آگاهی رسانی به مردم، از پیشرفت ها و موفقیت های مجموعه نظام، سایه امنیت اقتصادی را در افکار عمومی گسترش دهیم.
 موسسه کارگزار روابط عمومی اعتقاد دارد اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور به روابط عمومی، نشانگر توجه مسئولان به جایگاه و اثرگذاری نهاد روابط عمومی است و اینک پس از چند سال از آغاز این رویداد مبارک، می توانند با تکیه بر هویت فلسفی و تاسیسی خود، تاثیرگذاری بیشتری در ارتباطات اجتماعی داشته باشند، چرا که اعتقاد داریم کارآمدی روابط عمومی در پرتو هویت یابی حقیقی آن امکان پذیر است.
 نیک می دانیم که به مقصد رساندن بار گران مسئولیت روابط عمومی، نه تنها در ایران ، بلکه در هیچ جای جهان به تنهایی از عهده دولت ها و مسئولان دولتی روابط عمومی بر نمی آید. کارآمدی روابط عمومی ها در گرو تعامل بیشتر با بخش های غیردولتی فعال دراین عرصه و هم افزایی توانمندی ها است.
 روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند محملی مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشتر نام و جایگاه روابط عمومی ایران باشد. موسسه کارگزار روابط عمومی پس از سال ها تلاش و فعالیت در این عرصه و در آستانه پنجمین سال گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، بنا دارد در سال پیش رو ، با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی داخلی و برون مرزی و با وفاق و یکدلی تمامی دست اندرکاران  این حوزه، چون گذشته در تعمیق و گسترش جایگاه روابط عمومی کشور به ایفای نقش بپردازد و  امید دارد با کمک و یاری  خانواده بزرگ روابط عمومی، حلاوت تلاش در صحنه خدمت و پاسداری را چشیده و در
 سایه سار حاصل از امنیت اقتصادی، آبادانی و سربلندی کشور برای فردایی بهتر، بیاساییم.
 به امید آن روز . انشاءا...
  
 موسسه کارگزار روابط عمومی
 27 اردیبهشت ماه 1392
  

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد