درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31740صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 14 آبان 1396 - 08:32
روابط عمومی خلاق و نوآور
به بهانه برگزاری چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی در 19 آذر 1396 - روابط عمومی خلاق و نوآور، سازمانی است با ویژگیهای خاص که فناوری خلاقیت و نوآوری در آن مستقر و جاری بوده و فرایندهای خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه در آن نهادینه شده است و از الگوی شبکه های نوآوری استفاده می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی خلاق و نوآور، سازمانی است با ویژگیهای خاص که فناوری خلاقیت و نوآوری در آن مستقر و جاری بوده و فرایندهای خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه در آن نهادینه شده است و از الگوی شبکه های نوآوری استفاده می کند. یک روابط عمومی خلاق و نوآور دارای سه ویژگی است:


1. فرایندهای خلاقیت و نوآوری مداوم و مستمر؛
2. فرایندهای خلاقیت و نوآوری گسترده و فراگیر؛
3. فرایندهای خلاقیت و نوآوری به منزله اصلی اساسی و واقعیت اجتماعی سازمان.


برای کسب ویژگیهای فوق، وجود شش عامل اصلی در روابط عمومی ضروری است؛ این عوامل عبارتند از:
1. فلسفه خلاقیت و نوآوری؛ در فلسفه سازمانی روابط عمومی خلاق و نوآور، اصل خلاقیت و نوآوری به منزله اصلی اساسی با زیربنایی فلسفی و استوار وجود دارد.


2. مدیریت متمرکز به خلاقیت و نوآوری؛ در روابط عمومی خلاق و نوآور، مدیران سازمان اعم از مدیران عالی و مدیران میانی و سطوح سرپرستی، مدیریتی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری دارند، در این حالت فرایندهای خلاقیت و نوآوری در مدیریت و مدیریت کردن خلاقیت و نوآوری اعمال می شود.


3. محیط، فرهنگ و جو همسوی خلاقیت و نوآ‎وری؛ یک روابط عمومی خلاق و نوآور، محیط، فرهنگ و جوی خلاق و نوآور دارد. این عوامل فرایندهای خلاقیت و نوآوری را برمی انگیزند، تشویق و ترغیب می کنند، انرژی می بخشند، هدایت می کنند و موجب ارتقای سطح خودآگاهی خلاقیت و انگیزش خلاقیت (دو عامل اصلی از الگوی چهار عامل خلاقیت) می شوند.


4. ساختار مناسب خلاقیت و نوآوری؛ ساختار روابط عمومی خلاق و نوآور، ساختاری خلاق است؛ یعنی ساختاری انعطاف پذیر، نظامند و چابک که ارتباطات افقی و عمودی سازمان را سهل و روان و شرایط را برای فرایندهای خلاقیت و نوآوری تسهیل و تسریع می کند.


5. اعضای مستعد خلاقیت و نوآوری؛ اعضای یک روابط عمومی خلاق و نوآور نسبت به خلاقیت و نوآوری پرانگیزه و علاقه مند بوده و فرایند توان شکوفایی خلاقیت در آنها جریان دارد؛ در نتیجه الگوی فکری آنها الگوی تفکر خلاق همراه با بکارگیری شیوه های خلاقیت است.
 

حسین شاهمرادی

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد