درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31701صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 10 آبان 1396 - 11:24
پاسخ فیسبوک، گوگل و توییتر به سوالات سناتورها درباره انتخابات ۲۰۱۶
قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانونگذاران آمریکایی با ذکر نگرانی درباره استفاده روسیه از شبکه های اجتماعی در جریان انتخابات ۲۰۱۶ می گویند در پی تصویب قوانین تازه برای شرکت های فناوری هستند.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام گفت که مقررات کنونی "موثر نیست."

او درحالی اظهار نظر می کرد که وکلای سه شرکت
فیس بوک، توئیتر و گوگل در یک کمیته سنا در واشنگتن حاضر شدند تا درباره "تلاش های روسیه" برای پخش اطلاعات نادرست در جریان انتخابات توضیح دهند.

فیسبوک روز دوشنبه گفت که حداکثر ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی این شبکه در دو سال اخیر در معرض پست های تفرقه انگیز سیاسی و اجتماعی که توسط یک شرکت مرتبط با کرملین پخش شد قرار گرفته اند.

کالین استرچ، مشاور ارشد حقوقی فیسبوک، گفت: "ما می دانیم که بازیگران بد دست از تلاش هایشان برنخواهند داشت. باید بی وقفه بیاموزیم و بهتر شویم تا از آنها جلوتر باشیم."

شرکت های فناوری با وضع مقررات تازه مخالفند. آنها گفتند بر تلاش های خود برای شناسایی "بات ها"ی اینترنتی و پخش "اسپم" می افزایند و سعی خواهند کرد سرمنشا و ماهیت آگهی های سیاسی منتشر شده در این شبکه ها شفاف تر باشد.

برای مثال فیسبوک گفت که انتظار دارد تا پایان سال آینده ۲۰ هزار نفر را در بخش "ایمنی و امنیت" به خدمت بگیرد که دو برابر رقم کنونی است.

اما سناتورها با سوالاتشان نمایندگان شرکت ها را تحت فشار قرار دادند. سه شنبه اولین روز از یک جلسه دو روزه برای پرسش از آنها بود.

ایمی کلوباچر، سناتور دمکرات از مینه سوتا، گفت: "من از این تلاش ها قدردانی می کنم، اما فکر نمی کنم کافی باشد."

سناتور کلوباچر طرحی را برای شفاف سازی بیشتر به خصوص در زمینه آگهی های سیاسی در شبکه های اجتماعی تنظیم کرده است. این شرکت ها گفتند با او همکاری خواهند کرد.

سناتورها پرسیدند که چرا نباید با این شرکت ها - که خود را "سکویی" اجتماعی می دانند - مثل سایر رسانه ها برخورد کرد.

آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که آیا این شرکت ها می توانند میان آزادی بیان و حقوق شخصی از یک طرف و نگرانی های مربوط به تروریسم و پروپاگاندای دولتی از طرف دیگر توازنی برقرار کنند.

به گزارش بی بی سی، جان کندی سناتور جمهوری خواه از لوییزیانا گفت: "به نظر من شما نقش خیلی مفیدی دارید اما قدرت شما مرا می ترساند."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد