درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31631صفحه نخست » چهارشنبه، 3 آبان 1396 - 23:24
۲۳۸ شهر و منطقه برای احداث مرکز دوم شرکت «آمازون» به رقابت می‌پردازند
از ۵۰ ایالت آمریکا فقط ۷ ایالت در مناقصه آمازون شرکت نکردند و در مجموع ۲۳۸ شهر و ایالت و حتی روستا از جمله جزیره پورتوریکو علیرغم ویرانی در اثر توفان، از آمازون درخواست کردند مرکز دوم خود را که ده‌ها هزار شغل جدید و ده‌ها میلیارد دلار گردش مالی خواهد داشت، در مناطق پیشنهادی آنها دایر کند و تا ۷ میلیارد دلار انگیزه اقتصادی به آمازون پیشنهاد کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از ۵۰ ایالت آمریکا فقط ۷ ایالت در مناقصه آمازون شرکت نکردند و در مجموع ۲۳۸ شهر و ایالت و حتی روستا از جمله جزیره پورتوریکو علیرغم ویرانی در اثر توفان، از آمازون درخواست کردند مرکز دوم خود را که ده‌ها هزار شغل جدید و ده‌ها میلیارد دلار گردش مالی خواهد داشت، در مناطق پیشنهادی آنها دایر کند و تا ۷ میلیارد دلار انگیزه اقتصادی به آمازون پیشنهاد کردند.

مهلت شرکت در مناقصه آمازون در آغاز هفته جاری، پایان یافت و شرکت آمازون اعلام کرد که در میان متقاضیان، جاهایی وجود دارند که حتی از شرایط تعیین شده برای احداث واحد جدید این شرکت برخوردار نیستند. به طور مثال، شهرکی به نام «استون کرست» در ایالت جورجیا حاضر شد با جدا کردن قسمتی از مساحت خود، امکان تاسیس شهر تازه ای به نام آمازون را به وجود بیاورد، و در طرح خود یادآور شد که داشتن شهری به نام آمازون، امکانات تبلیغاتی یگانه‌ای به این شرکت خواهد داد.

آمازون فهرست کامل شرکت کنندگان در مناقصه را منتشر نکرد، ولی نقشه ای که منتشر کرد نشان می دهد که ۵۴ مکان در ایالتها، شهرها و روستاها آمریکا و کانادا با پیشنهادهای رنگارنگ و تمهیدهای گوناگون، سعی کردند نظر آمازون را جلب کنند.

آمازون مشخصات محل مرکز دوم خود را برای رقابت در اختیار شهرها و ایالت آمریکا گذاشت و اعلام کرد که در مرکز جدید فرصت های شغلی با میانگین حقوق سالی ۱۰۰ هزار دلار فراهم خواهد کرد.

 

شهر نیویورک چهار محله مختلف در «منهتن» ناحیه مرکزی خود، و بروکلین، یکی از قدیمی ترین محلات خود را با شرایط مناقصه آمازون مناسب ترین دانست، و برای جلب توجه، ساختمان «امپایر استیت» را با نورهای نارنجی، رنگ مخصوص آمازون روشن کرد. «بیل دو بلازیو» شهردار نیویورک گفت ما این مناقصه را رقابت برای ۵۰ هزار فرصت شغلی می دانیم و باید برنده مناقصه شویم، هم به خاطر استعدادهای خارق‌العاده و هم به دلیل تنوع صنایع و مردمی که داریم.»

شهر بوستون که آمازون در حال حاضر واحدی برای طراحی و برنامه‌نویسی کامپیوتری در آن دارد، اعلام کرد مناسب ترین است، و ایالت ماساچوست، که آمازون انبار بزرگی در آن دایر کرده است، با انتشار پیشنهاد خود به آمازون، اعلام کرد که قوی ترین شبکه آموزش عالی جهان با ۱۲۵ دانشگاه و مدرسه عالی، از جمله MIT و «هاروارد»، در این ایالت قرار دارند و از نظر تکنولوژی پیشرفته در دنیا بی رقیب است.

یکی از شرایط آمازون برای محل احداث مرکز دوم این شرکت، دسترسی به متخصصان تحصیلکرده و کارآمد به خصوص در برنامه نویسی کامپیوتری است. همچنین، وجود سیستم حمل و نقل شهری از جمله مترو، نزدیکی به مرکزی با جمعیت حداقل یک میلیون نفر، و امکانات رفاهی دیگر، از جمله مراکز تفریحی و ورزشی، در شمار مشخصات مورد نظر آمازون برای مرکز دوم اعلام شد.

شهرهای عمده دیگر آمریکا که در این مناقصه شرکت کردند، عبارتند از «آتلانتا» که هم جمعیتی تحصیلکرده و کارآشنا دارد و هم در چهارراه شاهراه های تجاری قرار دارد، و همچنین «نش‌ویل» ایالت تنسی که مرکزی برای تولید موسیقی است.

 

شهر واشنگتن دی سی، با عرضه چهار منطقه مختلف برای احداث تاسیسات جدید آمازون، یادآور شد که مجله غذایی «بونا پتی» در سال ۲۰۱۴ آن را از نظر رستوران‌های متنوع، در آمریکا اول دانست و مجله فوربز در تحقیق دیگری آن را در راس فهرست «شهرهای باحال» آمریکا قرار داد.

«جف بزوس» بنیانگذار آمازون اخیرا منزلی به ارزش ۲۳ میلیون دلار در یک محله اعیانی شهر واشنگتن خریداری کرد و با تصاحب روزنامه «واشنگتن پست»، آن را از خطر تعطیل شدن نجات بخشید.

شهر «گری» در ایالت ایندیانا که حتی مشخصات مورد نیاز آمازون را ندارد، برای جلب توجه مدیران آمازون یک آگهی یک صفحه ای در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد و شهر صنعتی «نیووراک» در ایالت نیوجرسی به فاصله اندکی از نیویورک، اعلام کرد که بسته ای به ارزش ۷ میلیارد دلار صرفه جویی به آمازون ارایه داده است شامل معافیت های مالیاتی و امتیازهای دیگر.

آمازون یک تیم نخبه و متخصص در توسعه اقتصادی را برای انتخاب محل مرکز دوم خود برگزیده که پیشنهادها را به ویژه از نظر امتیازهای تشویقی، از جمله معافیت‌ها و تخفیف‌های مالیاتی، بررسی کنند.

به گزارش ir.voanews.com، آمازون تا پایان سال ۲۰۱۷ ضمیمه‌ای به مساحت ۲ میلیون فوت مربع با گنجایش ۶ هزار کارمند به تاسیسات فعلی خود در شهر سیاتل ایالت واشنگتن در شمال غربی آمریکا اضافه خواهد کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد