درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31594صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 13:16
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس: وظیفه روابط عمومی شفاف‌سازی و نمایش عملکرد به شهروندان است
امروزه هر سازمان و مجموعه‌ای برای موفقیت هر چه بیشتر نیازمند تقویت هر چه بیشتر ارتباطات است که روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر نهاد است و به عنوان پیشانی آن سازمان می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی خادم در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی این سازمان با بیان اینکه روابط عمومی وظیفه شفاف‌سازی و نمایش عملکرد نیروهای این سازمان به شهروندان را دارد، گفت: امروزه هر سازمان و مجموعه‌ای برای موفقیت هر چه بیشتر نیازمند تقویت هر چه بیشتر ارتباطات است که روابط عمومی یکی از ارکان مهم هر نهاد است و به عنوان پیشانی آن سازمان می‌باشد.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه انعکاس خدمات، جلب مشارکت شهروندان و برگزاری جشنوارهای این سازمان بر عهده روابط عمومی می‌باشد، ادامه داد: توسعه فضای سبز شهری امکان‌پذیر نیست مگر با مشارکت شهروندان، که جلب مشارکت شهروندان یکی از اهداف این سازمان می باشد و آن برعهده روابط عمومی می‌باشد.

خادم با تاکید بر اینکه روابط عمومی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر سازمان است، گفت: اهمیت روابط عمومی زمانی مشخص می‌شود که سازمان با اعتقاد به این مقوله بخواهد نظر مخاطبین خود را جویا شده و در راستای جلب آن اقدام کند.

در ادامه جلسه مجتبی سلیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، یکی از سازمان‌هایی است که در زمینه پرورش نیروهای روابط عمومی یک سازمان پیشرو است، ادامه داد: این موضوع نشان از توجه و توانمندی مدیریت این سازمان و اهمیتی که به امر اطلاع رسانی، انعکاس اخبار و اطلاعات به شهروندان می‌دهد.

سلیمی با تاکید اینکه این سازمان با روح و روان شهروندان سر و کار دارد، تصریح کرد: ایجاد فضای سبز به سلامت جسم و روان ساکنین شهرها کمک می‌کند تا مردمی که امکان استفاده روزمره از طبیعت را ندارند، این امکان برای آنها به وسیله تلاش‌های این سازمان به وجود آمده است.

در پایان این مراسم از زحمات امین زیرک راد قدردانی شد و رضا آژ به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد