درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31557صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 26 مهر 1396 - 20:18
هشتادونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و رسانه منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پرونده‌هایی در زمینه رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و رسانه منتشر شد.

در این شماره بخش چهارم جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با پژوهش و قلم سید فرید ‌قاسمی به چاپ رسیده است.

مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، رسانه و جامعه اطلاعاتی‌ مخاطبان این ماهنامه هستند.

فهرست مطالب ماهنامه را می خوانید:

· استارت‌آپ‌ها را دریابیم نوشته امیرعباس‌تقی‌پور

· قسمت چهارم جُنگ تاریخ روزنامه‌نگاری با عنوان «ماده تاریخ»های مطبوعاتی به قلم سید فرید قاسمی

· به‌روزرسانی آزادی و چالش‌های آن نوشته علی شاکر

· حرفه‌ای‌گرایی رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی: فالوورها و فالووینگ‌ها نوشته مرتضی بهنام

· توصیف و تحلیل جریان زیست اجتماعی در فضای مجازی_ حرفه‌ای‌گرایی در شبکه‌های اجتماعی؛ مراقبت رفتار فردی و قاعده‌های کنش‌گری نوشته سید تقی کمالی

· افراد از آنچه در صفحه نمایش می‌بینید از شما دورترند نوشته فردین علیخواه

· لطفاً این متن را فوروارد نکنید! نوشته جواد افتاده

· رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی؛ سخت‌گیرانه‌تر از همیشه به قلم شیده لالمی

· حکایت ما و «حق» و «حریم» ما در شبکه‌های اجتماعی: حقِ واقعیِ دنیایِ مجازی نوشته امیرعلی علامه‌ زاده

· شایعه و انتشار آن در رسانه‌ها نوشته امیر عبدالرضا سپنجی

· تأملی بر رفتار فردی در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر قاعدۀ زرین اخلاقی: هر چه می‌خواهد دل تنگت نگو! نوشته منوچهر دین‌پرست

· زمانی بــرای آزادی افـراد نوشته سید علیرضا علوی رضوی

· در گسترۀ بی مرز این جهان... تو کجایی به قلم سارا شریفی

· شبکه‌های اجتماعی یا تصویری بدون ویرایش از جامعۀ امروزی نوشته علی پاکزاد

· کدام خود؟ کاربران ایرانی خودشان را در عکس‌های سلفی چگونه نشان می‌دهند؟ نوشته اسماعیل رمضانی

· آیا فضای مجازی قانون‌پذیر است؟ جایی که سکوت فریاد می‌زند! نوشته رضا قربانی

· اخبار فناوری؛ شهرهای هوشمند کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در معرض تهدید سایبری

· کلیک‌هایی که تعهد می‌آورند نوشته اد بیلی با ترجمه امیر علی خلج

· پشتیبانی از سیاست فراگیرسازی اینترنت با ترجمه امیرعلی خلج

· اثر رسانه بر تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری با ترجمه امیرعلی خلج

· تولید محتوا در فضای مجازی نوشته سجاد کرمی نامیوندی

· تازه‌های نشر ارتباطات

· قسمت هفتم عصر گفتمان؛ جامعه‌شناسی مردمی و گفتمان شهادت نوشته حسن بشیر

· کِیلین بار، دیتاژورنالیست گاردین انگلستان، در گفت‌وگوی اختصاصی تشریح کرد: گسترش رو به رشد دیتاژورنالیسم در رسانه‌ها و افزایش آموزش مهارت‌های داده‌ای در مدارس گفت وگو از: مریم سلیمی

· پاتوق عکس بازها و دل‌نوشته نویس‌ها؛ اینستاگرام جای کتاب نوشتن نیست نوشته سمیرا رستگارپور

· شبکه‌های اجتماعی و عبور از گردنۀ نظارت نوشته حسن فراهانی

ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات- مهر ماه 96- به صاحب‌امتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه است.

مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و توزیع می‌شود. علاقمندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس حاصل فرمایند.

امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد