شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با پروندههایی در زمینه رفتار فردی در شبکههای اجتماعی، بازاریابی و رسانه منتشر شد.
در این شماره بخش چهارم جُنگ تاریخ روزنامهنگاری با پژوهش و قلم سید فرید قاسمی به چاپ رسیده است.
مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه های روابط عمومی، تبلیغات، بازاریابی، رسانه و جامعه اطلاعاتی مخاطبان این ماهنامه هستند.
فهرست مطالب ماهنامه را می خوانید:
· استارتآپها را دریابیم نوشته امیرعباستقیپور
· قسمت چهارم جُنگ تاریخ روزنامهنگاری با عنوان «ماده تاریخ»های مطبوعاتی به قلم سید فرید قاسمی
· بهروزرسانی آزادی و چالشهای آن نوشته علی شاکر
· حرفهایگرایی رفتار فردی در شبکههای اجتماعی: فالوورها و فالووینگها نوشته مرتضی بهنام
· توصیف و تحلیل جریان زیست اجتماعی در فضای مجازی_ حرفهایگرایی در شبکههای اجتماعی؛ مراقبت رفتار فردی و قاعدههای کنشگری نوشته سید تقی کمالی
· افراد از آنچه در صفحه نمایش میبینید از شما دورترند نوشته فردین علیخواه
· لطفاً این متن را فوروارد نکنید! نوشته جواد افتاده
· رفتار فردی در شبکههای اجتماعی؛ سختگیرانهتر از همیشه به قلم شیده لالمی
· حکایت ما و «حق» و «حریم» ما در شبکههای اجتماعی: حقِ واقعیِ دنیایِ مجازی نوشته امیرعلی علامه زاده
· شایعه و انتشار آن در رسانهها نوشته امیر عبدالرضا سپنجی
· تأملی بر رفتار فردی در شبکههای اجتماعی مبتنی بر قاعدۀ زرین اخلاقی: هر چه میخواهد دل تنگت نگو! نوشته منوچهر دینپرست
· زمانی بــرای آزادی افـراد نوشته سید علیرضا علوی رضوی
· در گسترۀ بی مرز این جهان... تو کجایی به قلم سارا شریفی
· شبکههای اجتماعی یا تصویری بدون ویرایش از جامعۀ امروزی نوشته علی پاکزاد
· کدام خود؟ کاربران ایرانی خودشان را در عکسهای سلفی چگونه نشان میدهند؟ نوشته اسماعیل رمضانی
· آیا فضای مجازی قانونپذیر است؟ جایی که سکوت فریاد میزند! نوشته رضا قربانی
· اخبار فناوری؛ شهرهای هوشمند کشورهای عربی حوزه خلیجفارس در معرض تهدید سایبری
· کلیکهایی که تعهد میآورند نوشته اد بیلی با ترجمه امیر علی خلج
· پشتیبانی از سیاست فراگیرسازی اینترنت با ترجمه امیرعلی خلج
· اثر رسانه بر تصمیمگیری درباره سرمایهگذاری با ترجمه امیرعلی خلج
· تولید محتوا در فضای مجازی نوشته سجاد کرمی نامیوندی
· تازههای نشر ارتباطات
· قسمت هفتم عصر گفتمان؛ جامعهشناسی مردمی و گفتمان شهادت نوشته حسن بشیر
· کِیلین بار، دیتاژورنالیست گاردین انگلستان، در گفتوگوی اختصاصی تشریح کرد: گسترش رو به رشد دیتاژورنالیسم در رسانهها و افزایش آموزش مهارتهای دادهای در مدارس گفت وگو از: مریم سلیمی
· پاتوق عکس بازها و دلنوشته نویسها؛ اینستاگرام جای کتاب نوشتن نیست نوشته سمیرا رستگارپور
· شبکههای اجتماعی و عبور از گردنۀ نظارت نوشته حسن فراهانی
ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاعرسانی مدیریت ارتباطات- مهر ماه 96- به صاحبامتیازی و مدیرمسؤولی امیر عباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاستگذاری این ماهنامه است.
مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و توزیع میشود. علاقمندان جهت خرید و یا دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس حاصل فرمایند.
امکان خرید و مطالعه تمام شمارههای ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.
|