درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:50   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3147صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 23 اردیبهشت 1392 - 07:29
تکه‌های دستکش در کنسرو روابط عمومی شیلات هرمزگان را بیدار کرد
روابط عمومی اداره کل شیلات هرمزگان علی‌رغم ارتباط اقتصادی حدود یک سوم از مردم این استان با شیلات و صیادی از جمله روابط عمومی‌های کم کار و تقریبا خاموش در حوزه اخبار و ارتباط با رسانه‌ها در این استان قلمداد می‌شود.
  

شارا- روابط عمومی اداره کل شیلات هرمزگان علی‌رغم ارتباط اقتصادی حدود یک سوم از مردم این استان با شیلات و صیادی از جمله روابط عمومی‌های کم کار و تقریبا خاموش در حوزه اخبار و ارتباط با رسانه‌ها در این استان قلمداد می‌شود.
 به گزارش شارا به نقل از فارس، وجود طول صدها کیلومتر ساحل، هرمزگان را خود به خود با نام و نشان استانی دریایی ساحلی در کشور مطرح کرده است.
 زندگی و اسکان حدود یک میلیون نفر از جمعیت این استان در بنادر و جزایر رابطه مردم این استان را با دریا تنگاتنگ کرده است.
 این امر اینگونه استان‌ها را همواره در دید رسانه‌ها و افکار عمومی کشور و حتی جهانی، معمولا با عناوینی همانند بندر و شیلات و صید متبادر می‌سازد.
 این در حالی است که رسانه‌ها و بخش‌های خبری در این استان طی سال‌های گذشته تاکنون شاهد کمترین پویایی و تلاش از طرف روابط عمومی اداره کل شیلات هرمزگان در باب اطلاع‌رسانی جامع و معرفی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی و صیادی این استان بوده‌اند.
 این امر در صورتی در این سال‌ها ادامه یافته است که همواره در کنار توسعه حاصل شده در این بخش صیادان نیز در جای جای استان درخواست‌های بی‌شماری را داشته و دارند.
 عدم درج و انعکاس اخبار حوزه شیلات و صیادی هرمزگان علی‌رغم استقرار ادارات، شعبه‌ها و نمایندگی‌های اداره کل شیلات در تمامی مراکز شهرستان‌ها و جزایر خود جای سئوال بزرگ‌تری را باقی گذاشته است.
 متاسفانه علی‌رغم درخواست تعدادی از فعالان رسانه‌ای طی سال گذشته از مدیرکل شیلات هرمزگان در راستای توسعه فعالیت‌های خبری رسانه‌ای این اداره کل کماکان شاهد رکود این بخش هستیم به نحوی که بعضا روابط عمومی یاد شده حتی زحمت ارسال دعوت نامه برای پوشش نشست‌های عمومی و روتین تشکیلات مورد را نیز به خود نمی‌دهد.
 در برشی جامع‌تر حتی به فرض اینکه مدیریت شیلات هرمزگان که طی سال‌های اخیر چندین متصدی را نیز خود دیده است، اعتقادی به توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای نداشته باشد، این وظیفه روابط عمومی است که اهمیت خبررسانی و آگاه‌سازی مردم و افکار عمومی از فعالیت‌ها و اتفاقات حوزه مربوطه را گوشزد و توجیه کند.
 اما گویا این روزها و آن گونه که احساس می‌شود، روابط عمومی شیلات هرمزگان در پی انتشار اخبار مربوط به وجود تکه‌های دستکش در کنسرو تن تولیدی یکی از مجموعه‌های تحت نظر در خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، واکنش‌هایی را در این راستا در قالب نرم خبر و دفاع غیر مستقیم از فعالیت‌های این بخش نشان داده است.
 این امر نشان می‌دهد مسئولان این اداره کل به خوبی به اهمیت رسانه‌ها واقف هستند، که باید از آنها خواست این نوع نگاه را تمامی ایام سال به روابط عمومی خود داشته باشند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد