درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 07:46   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31435صفحه نخست » جمعه، 14 مهر 1396 - 00:38
پرکاری بیش از حد خبرنگار ژاپنی را از پای درآورد
رسانه های ژاپن از قول مقام های وزارت کار این کشور گزارش دادند «میوا سُدا» گزارشگر ۳۱ ساله به خاطر پرکاری براثر حمله قلبی درگذشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رسانه های ژاپن از قول مقام های وزارت کار این کشور گزارش دادند «میوا سُدا» گزارشگر ۳۱ ساله به خاطر پرکاری براثر حمله قلبی درگذشته است.

خبرگزاری ان‌اچ‌کی گزارش داد، ژاپن به خاطر فرهنگ «مزد در ازای ساعات کار» شهرت دارد و کارکشیدن بیش از اندازه و در ساعت های متوالی از کارگران بر سلامت آنها تاثیر منفی می گذارد. بنا به بررسی سال گذشته دولت، بر اثر ساعت های طولانی کار از هر ۵ کارگر ژاپنی یک نفر در معرض خطر مرگ است.

افزایش مرگ و میر ناشی از طولانی بودن ساعت های کار آن چنان در این کشور عادی است که برای مرگ براثر پرکاری یک واژه خاص دارند: کاروشی.

خبرگزارش ژاپنی می گوید «میوا سدا» در ماهی که درگذشت ۱۵۹ ساعت اضافه کاری داشته است اما تا همین هفته خبر مرگ «میوا سدا» در سال ۲۰۱۳ بر اثر شرایط کاری و اضافه کاری، علنی نشده بود.

خبرگزاری ان‌اچ‌کی اعلام کرده است مرگ خبرنگارش را مساله ا ی جدی تلقی می کند و برای اصلاح نظام کار در آن نهاد تلاش خواهد کرد.

سال ۲۰۱۵ نیز اعلام شد یک کارگر بر اثر طولانی بودن ساعت های کار خودکشی کرده است. ماتسوی تاکاهاشی که در یک آژانس تبلیغاتی کار می کرد در ماه پیش از خودکشی ۱۰۵ ساعت اضافه کاری داشت. مدیر عامل آن شرکت به خاطر خودکشی کارمندش، ناچار به استعفا شد.

وکلای کارگران و گروه های شهروندی از دهه ها پیش تلاش کرده اند در نظام کار کشور اصلاحاتی انجام دهند که تا کنون موفق نبوده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد