درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 21:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31427صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 مهر 1396 - 12:34
بیانیه مشترک دو نهاد روابط عمومی استان یزد در حمایت از همکاری های دوجانبه
نشست مشترک منتخبین هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد و هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد که در شهریور ماه1396 در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نشست مشترک منتخبین هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد و هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد که در شهریور ماه1396 در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد؛ موارد ذیل مطرح و مورد اجماع همگان واقع شد:


1- برگزاری نشست فعالین حوزه روابط عمومی استان را به فال نیک گرفته و بر ضرورت تداوم چنین نشست هایی با هدف توجه مضاعف به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان بستر تحول و توسعه در استان تاکید می شود.


2- با توجه به حساسیت های مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و عملکرد روابط عمومی و به تبع آن تشکیل «معاونت اطلاع رسانی ریاست جمهوری» در دولت دوازدهم انتظار می رود ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی با نگرش و تفکر مردم مدار، به نقش راهبردی روابط عمومی واقف بوده، تشکیلات سازمانی «روابط عمومی و اطلاع رسانی »را به موازات سایر ارگان های مهم سازمان، مجموعه‌ای دارای ثبات و واجد تخصص و کارایی در نظر گیرند.


3- بر ضرورت تقویت و فعال تر شدن تشکل های موجود روابط عمومی استان تاکید نموده معتقدیم همدلی و همکاری نهادهای صنفی این حوزه موجب ارتقا و پویایی روابط عمومی ها در شهر جهانی یزد خواهد شد.


4- دلسوزان این حوزه ضمن ارج نهادن به اقدام استاندار محترم در انتصاب متخصصین روابط عمومی به سمت مشاور خود، از تنزل تشکیلات و عدم ثبات در روابط عمومی استانداری و نیز سایر نهادها و سازمانهای استان که موجب ضعف ارتباط دوسویه دولت و مردم و عدم امکان برنامه ریزی، اجرا و پایش طرح ها درحوزه روابط عمومی خواهد شد دغدغه و نگرانی دارند.


5- هر دو نهاد اظهار علاقه می کنند در برگزاری جشنواره روابط عمومی ها، پژوهش های کاربردی، نشست های آموزشی و تولید محتوا در حوزه روابط عمومی همکاری نمایند.

یزد-مهرماه96
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد