درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 07:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31413صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 11 مهر 1396 - 15:16
فعال روابط عمومی استان گیلان: مدل سنتی مدیریت روابط عمومی در استانداری ها برچیده شود
اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، اخبار استان را به اخبار استاندار ترجیح دهد، ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم گیلان را فراهم خواهد کرد.


سید رضا علوی زمیدانی از کارگزاران روابط عمومی استان گیلان در گفتگو با شارا، با توجه به گمانه زنی های رسانه ای در خصوص مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان، سه مدل از مدیریت روابط عمومی استانداری ها را برشمرد و گفت: روابط عمومی استاندار، روابط عمومی استانداری و روابط عمومی استان از جمله روشهای این مسئولیت است که اگر با راهبرد روابط عمومی استان این مسئولیت مدیریت شود منافع استان تامین خواهد شد و ارتباط دوطرفه بین استاندار و مردم استان برقرار خواهد شد.


وی سبک ترین روش مدیریت روابط عمومی در استانداری را محدود به اخبار استاندار دانست و افزود: اگر روابط عمومی استانداری محدود به اخبار استاندار شود و همه اخبار را از زبان ایشان اطلاع رسانی نماید، هم مدیریت استاندار را در جمع مردم استان به چالش می کشاند و هم افکار عمومی را نیز نسبت به ایشان حساس خواهد کرد.


علوی زمیدانی نگاه ارتباطی با همه زوایا را از خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری دانست و افزود: بیش از 100 دستگاه اجرایی در شورای اداری استان گیلان عضو هستند و لازم است همه روابط عمومی این دستگاهها با محوریت روابط عمومی استانداری مدیریت شود و به شدت از نگاه جناحی و حزبی پرهیز گردد.


این فعال اجتماعی و رسانه ای اضافه کرد: شناخت از ساختار سازمانی استانداری و ادارات کل استان، ماموریت های سازمانی، اجزای حاکمیت در استان،نگاههای احزاب و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و مطالبه عامه مردم از خصوصیات بارز مدیر روابط عمومی استانداری است که می تواند همواره تصویر شفافی از استان را به استاندار محترم ارائه نماید.  


علوی زمیدانی همچنین مدیریت بر رسانه ها و توجه به دغدغه آنها را از دیگر خصوصیات مدیر روابط عمومی استانداری گیلان دانست و افزود: اگر دغدغه رسانه های مکتوب و مجازی رصد نشود و یا بصورت رپرتاژی خنثی شود، افکار عمومی مشوش خواهد شد و لازم است مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان طوری مدیریت کند که نیازهای مردم استان بصورت دسته بندی و شفاف در اختیار استاندار و تیم ایشان قرار بگیرد.


سید رضا علوی زمیدانی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی و تبیین جایگاه روابط عمومی بین مدیران دستگاهها و مسئولین روابط عمومی، ارزیابی روابط عمومی دستگاههای اجرایی با شاخص های تعریف شده، استفاده از ظرفیت روابط عمومی های بخش خصوصی،دسته بندی روابط عمومی ها به تناسب ماموریت سازمانی، پرهیز از انحصار طلبی،فعال کردن شورای روابط عمومی استان،اظهار نظر در عزل و نصب های مسئولین روابط عمومی،مدیریت بر هزینه های روابط عمومی ها در استان و کیفی سازی عملکرد روابط عمومی ها و... از بدیهی ترین وظایف مدیر روابط عمومی استانداری است که امیدوارم استاندار محترم گیلان با دستور فراخوان از فعالان این حوزه و دریافت برنامه راهبردی و عملیاتی نسبت به گزینه مدیر آینده روابط عمومی استانداری گیلان اقدام نماید.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد