درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31412صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 16:30
کتاب "رسانه اجتماعی" منتشر شد
این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "رسانه اجتماعی" به همت حنانه باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش شارا، این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.

در بخشی از مقدمه کتاب امده است: 

ابزار سنتی برقراری ارتباط با مخاطبینی همچون کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران به اسناد چاپی و نوشتاری مانند ایمیل یا وبسایت های اینترنتی ثابت محدود شده است.


امروزه این شیوه ها جای خود را به سرعت به نسل جدیدی از ابزارهای اینترنتی می سپارند که امکانات بیشتری را برای روابط متقابل، مذاکره و گفتگو و به طور کلی ارتباط دو سویه فراهم آورده اند.


رسانه دیگر مخاطبی ندارد. مشکل کمبود یا نایابی دیگر وجود ندارد. متن، صوت و تصویر در دسترس همگان قرار گرفته است. در حال حاضر اینترنت پرقدرت ترین تریبون پخش برنامه، اطلاع رسانی و چاپ و نشر است و به صورت فزاینده ای نیز رو به رشد است.


ابزار جدید این شبکه ارزان و غالبا رایگان هستند، براحتی می توان آنها را به کار برد و یا سریعا تولیدشان کرد. برقراری ارتباط می تواند با کارهای روزانه و مستمر شما در هم بیامیزد. هر شخصی می تواند خودش ارتباط برقرار کند – نه اینکه فقط با گروه های ارتباطی همکاری کند!


ابزار برقراری ارتباط قدیمی از ایجاد شور و شوق و روابط قوی حاصل از این شیوه جدید و بدون واسطه عاجز بودند. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این فعالیتها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار سازمانها و شرکتها فراهم می کند "رسانه اجتماعی" نام دارد، دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است. در حالی که رسانه های غالب از جمله روزنامه، رادیو، تلویزیون و مجلات، وسایل ارتباط جمعی یک طرفه هستند. این رسانه اجتماعی به تبلیغ کنندگان، صاحبنظران و جامعه اجازه می دهد که راحتتر از قبل تعامل، مشارکت و رابطه دوستانه داشته باشند.
 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=6931

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد