درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 12:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31412صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 29 شهریور 1400 - 16:30
کتاب "رسانه اجتماعی" منتشر شد
این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "رسانه اجتماعی" به همت حنانه باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

به گزارش شارا، این کتاب در دو فصل و هشت گفتار منتشر شده و نمای کاملی از نحوه مشرکت در رسانه های اجتماعی، چالش های رسانه های اجتماعی و فنون رسانه های اجتماعی ارایه می دهد.

در بخشی از مقدمه کتاب امده است: 

ابزار سنتی برقراری ارتباط با مخاطبینی همچون کارمندان، مشتریان و سرمایه گذاران به اسناد چاپی و نوشتاری مانند ایمیل یا وبسایت های اینترنتی ثابت محدود شده است.


امروزه این شیوه ها جای خود را به سرعت به نسل جدیدی از ابزارهای اینترنتی می سپارند که امکانات بیشتری را برای روابط متقابل، مذاکره و گفتگو و به طور کلی ارتباط دو سویه فراهم آورده اند.


رسانه دیگر مخاطبی ندارد. مشکل کمبود یا نایابی دیگر وجود ندارد. متن، صوت و تصویر در دسترس همگان قرار گرفته است. در حال حاضر اینترنت پرقدرت ترین تریبون پخش برنامه، اطلاع رسانی و چاپ و نشر است و به صورت فزاینده ای نیز رو به رشد است.


ابزار جدید این شبکه ارزان و غالبا رایگان هستند، براحتی می توان آنها را به کار برد و یا سریعا تولیدشان کرد. برقراری ارتباط می تواند با کارهای روزانه و مستمر شما در هم بیامیزد. هر شخصی می تواند خودش ارتباط برقرار کند – نه اینکه فقط با گروه های ارتباطی همکاری کند!


ابزار برقراری ارتباط قدیمی از ایجاد شور و شوق و روابط قوی حاصل از این شیوه جدید و بدون واسطه عاجز بودند. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این فعالیتها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار سازمانها و شرکتها فراهم می کند "رسانه اجتماعی" نام دارد، دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است. در حالی که رسانه های غالب از جمله روزنامه، رادیو، تلویزیون و مجلات، وسایل ارتباط جمعی یک طرفه هستند. این رسانه اجتماعی به تبلیغ کنندگان، صاحبنظران و جامعه اجازه می دهد که راحتتر از قبل تعامل، مشارکت و رابطه دوستانه داشته باشند.
 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

لینک خرید کتاب:

 

http://kpri.ir/?p=6931

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد