درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31370صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 3 مهر 1396 - 11:08
تقویت روابط در فرهنگ ترافیک
پروین خدادادی حدادان / دانشجوی دکتری ارتباطات - تغییر نگرش و تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و ترغیب و تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی، روابط در تعاملات اجتماعی را افزایش داده و باعث تقویت ارتباطات عمومی در جامعه می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیریت تقاضای حمل و نقل به تمام استراتژی هایی اتلاق می شود که باعث افزایش کارایی سیستم های حمل و نقل می شود و امروزه چون مدیریت تقاضا بیشتر بر جابجایی مسافر و کالا تاکید می کند تا بر وسایل نقلیه، بنابراین انواع متدهای حمل و نقل همچون پیاده روی، دوچرخه سواری، استفاده از حمل و نقل عمومی و لزوما ایجاد زمان کار شناور (Flextime)موجب می شود تا شهرنشینان از ترافیک سبک تری برخوردار گردند، هر چند که برخی کارشناسان بر این باورند که مصرف کنندگان در اغلب موارد ظرفیت ها و امکانات جدید را در مدت کوتاهی بلعیده و به دلیل رقابت شدید میان توسعه دهندگان راه ها (اعم از خیابان و بیابان) با تولیدکنندگان خودرو، تلاش های نرم افزاری و سخت افزاری موازی صورت گرفته توسط هر دو گروه، موجب بی اثر شدن و خنثی سازی یکدیگر می شود.

 

 با این حال پیشرفت فناوری های روز بویژه نصب حسگرها و دستگاه های الکترونیکی درشهرها، شرایط مناسبی را برای ایجاد ارتباط بلادرنگ یا آنی میان برنامه ریزان، مراکز مدیریت ترافیک و رانندگان به نحوی فراهم آورده و می آورد که می توان در آینده شاهد ایجاد مدیریتی هوشمندانه، هدفمند و هماهنگ به منظور ارتقای بهره وری و افزایش کارآیی شبکه های حمل و نقل شد و همه اینها در شرایطی رخ می دهد که دنیای امروز به سمت ماشینی شدن پیش می‌رود و اکثر کشورهای جهان در برنامه‌ریزی‌های خود و در طراحی‌های شهری و خودرو محور کردن شهرها، کماکان به جایگاه انسان و رفاه، تعالی و ایمنی او توجه نموده و حل مساله ترافیک را در اولویت خویش قرار داده‌اند.

 

بنابراین بیان این موضوع که جهت رفع این معظل (ترافیک) این استفاده کنندگان از ماشین ها هستند که خود باید تغییر رویکرد داشته باشند تا به ایمنی و آرامش لازم برسند، کلام صحیحی است، زیرا تغییر نگرش و تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و ترغیب و تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی، روابط در تعاملات اجتماعی را افزایش داده و باعث تقویت ارتباطات عمومی در جامعه می‌شود و رفته رفته، رفتارهای ضد اجتماعی که متاثر از فضاهای ترافیکی و موتوریزه شدن شهرهاست، به تعاملات مثبت و پایدار انسانی تبدیل می شود.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد