درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31345صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 2 مهر 1396 - 07:26
ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی
پروین خدادادی حدادان / دانشجوی دکتری ارتباطات - نقش روابط عمومی بزرگترین مرکز درآمدی کشور، بعد از نفت، مسلماً دارای نقش بسیار ممتازی در توسعه و اعتلای کشور و موقعیت بی همتای آن بوده و چون روابط عمومی در این صنایع، زمینه ها و چشم اندازهای تازه ای را در راه جذب مشارکت مردم نسبت به اهداف و راهبردهای آن و ایجاد اعتماد و همدلی در میان نیروهای فکری و تخصصی مرتبط با این صنایع را فراهم ننموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رشد فزآینده ای که با راه اندازی پروژه های جدید پتروشیمی به لحاظ حجم و تنوع محصولات حاصل می شود، بستر مناسبی را برای توسعه صنایع پایین دستی به عنوان مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی و تکمیل کننده زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی فراهم نموده است.

 

پس توسعه فعالیت بخش خصوصی در حوزه پایین دستی مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی و تعامل و ارتباط بهتر صنایع بالا دستی و پایین دستی پتروشیمی توانسته است ضمن ایجاد ارزش افزوده بالاتر و اشتغال، زمینه بهتری را برای رقابت تولیدات داخلی در بازارهای جهانی فراهم نموده و جریان تحقق اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) را تقویت نماید.

 

اگر هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی بدانیم، در آینده ای نه چندان دور، شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید بتواند بر اساس سند چشم انداز به عنوان کارآمدترین سازمان توسعه ای در حوزه پتروشیمی در منطقه غرب آسیا فعالیت نماید.

 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 2 مهر به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، که از آن به عنوان بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه یاد می شود و جزء نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان نیز می باشد، در حالی برگزار می شود که با ورود به دوره پسابرجام و لغو برخی از محدودیت‌های بین‌المللی به ویژه در حوزه تامین دانش فنی، زمینه برای متنوع سازی بیشتر سبد تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری در واحدهای موجود صنعت پتروشیمی ایجاد شده، به طوری که اکنون امکان تولید گریدهای جدید محصولات پلیمری برای نخستین بار در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی کشور وجود داشته و بر همین اساس دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از عرضه هفت گرید جدید محصولات پلیمری و پتروشیمی برای نخستین بار در بورس کالا به منظور تامین نیاز صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خبر داده است.

 

در این میان، نقش روابط عمومی بزرگترین مرکز درآمدی کشور، بعد از نفت، مسلماً دارای نقش بسیار ممتازی در توسعه و اعتلای کشور و موقعیت بی همتای آن بوده و چون روابط عمومی در این صنایع، زمینه ها و چشم اندازهای تازه ای را در راه جذب مشارکت مردم نسبت به اهداف و راهبردهای آن و ایجاد اعتماد و همدلی در میان نیروهای فکری و تخصصی مرتبط با این صنایع را فراهم ننموده و بخشی از اهداف خود را که شامل بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیندهای داخلی، افزایش بهره وری و اثربخشی نمایشگاه ها، سمینارهای علمی و نشست های مناسبتی، استفاده از فنون و ابزارهای مدرن در حوزه روابط عمومی، توسعه اطلاع یابی و اطلاع رسانی بمنظور اعتمادسازی در حوزه های مختلف صنعت نفت، بررسی عملکرد صنعت نفت در بین مردم از طریق امور تحقیقی، پژوهشی و افکارسنجی در چارچوب راهبردهای تدوین شده، افزایش کیفیت و پوشش اطلاع رسانی اخبار به بهترین نحو، تعمیق و توسعه ارتباطات به منظور تأمین منافع مشترک را بطور کامل به سرانجام نرسانده، بنابراین بطور ملموس و محسوس در می یابیم که روابط عمومی در حداقل حوزه پتروشیمی کمی نه تنها از اهداف کلان خود بازمانده، که به درستی نیز به وظیفه خود عمل ننموده است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد