درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31345صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 3 مهر 1396 - 18:50
ایران پلاست و نقش روابط عمومی در صنایع پتروشیمی
پروین خدادادی حدادان / دانشجوی دکتری ارتباطات - نقش روابط عمومی بزرگترین مرکز درآمدی کشور، بعد از نفت، مسلماً دارای نقش بسیار ممتازی در توسعه و اعتلای کشور و موقعیت بی همتای آن بوده و چون روابط عمومی در این صنایع، زمینه ها و چشم اندازهای تازه ای را در راه جذب مشارکت مردم نسبت به اهداف و راهبردهای آن و ایجاد اعتماد و همدلی در میان نیروهای فکری و تخصصی مرتبط با این صنایع را فراهم ننموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رشد فزآینده ای که با راه اندازی پروژه های جدید پتروشیمی به لحاظ حجم و تنوع محصولات حاصل می شود، بستر مناسبی را برای توسعه صنایع پایین دستی به عنوان مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی و تکمیل کننده زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی فراهم نموده است.

 

پس توسعه فعالیت بخش خصوصی در حوزه پایین دستی مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی و تعامل و ارتباط بهتر صنایع بالا دستی و پایین دستی پتروشیمی توانسته است ضمن ایجاد ارزش افزوده بالاتر و اشتغال، زمینه بهتری را برای رقابت تولیدات داخلی در بازارهای جهانی فراهم نموده و جریان تحقق اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) را تقویت نماید.

 

اگر هدف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را برنامه ریزی کلان، سیاست گذاری، تنظیم، بسترسازی و پشتیبانی توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای ارتقاء کیفیت زندگی بدانیم، در آینده ای نه چندان دور، شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید بتواند بر اساس سند چشم انداز به عنوان کارآمدترین سازمان توسعه ای در حوزه پتروشیمی در منطقه غرب آسیا فعالیت نماید.

 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 2 مهر به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، که از آن به عنوان بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه یاد می شود و جزء نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان نیز می باشد، در حالی برگزار می شود که با ورود به دوره پسابرجام و لغو برخی از محدودیت‌های بین‌المللی به ویژه در حوزه تامین دانش فنی، زمینه برای متنوع سازی بیشتر سبد تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری در واحدهای موجود صنعت پتروشیمی ایجاد شده، به طوری که اکنون امکان تولید گریدهای جدید محصولات پلیمری برای نخستین بار در برخی از مجتمع‌های پتروشیمی کشور وجود داشته و بر همین اساس دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از عرضه هفت گرید جدید محصولات پلیمری و پتروشیمی برای نخستین بار در بورس کالا به منظور تامین نیاز صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خبر داده است.

 

در این میان، نقش روابط عمومی بزرگترین مرکز درآمدی کشور، بعد از نفت، مسلماً دارای نقش بسیار ممتازی در توسعه و اعتلای کشور و موقعیت بی همتای آن بوده و چون روابط عمومی در این صنایع، زمینه ها و چشم اندازهای تازه ای را در راه جذب مشارکت مردم نسبت به اهداف و راهبردهای آن و ایجاد اعتماد و همدلی در میان نیروهای فکری و تخصصی مرتبط با این صنایع را فراهم ننموده و بخشی از اهداف خود را که شامل بهبود مستمر فعالیت ها و فرآیندهای داخلی، افزایش بهره وری و اثربخشی نمایشگاه ها، سمینارهای علمی و نشست های مناسبتی، استفاده از فنون و ابزارهای مدرن در حوزه روابط عمومی، توسعه اطلاع یابی و اطلاع رسانی بمنظور اعتمادسازی در حوزه های مختلف صنعت نفت، بررسی عملکرد صنعت نفت در بین مردم از طریق امور تحقیقی، پژوهشی و افکارسنجی در چارچوب راهبردهای تدوین شده، افزایش کیفیت و پوشش اطلاع رسانی اخبار به بهترین نحو، تعمیق و توسعه ارتباطات به منظور تأمین منافع مشترک را بطور کامل به سرانجام نرسانده، بنابراین بطور ملموس و محسوس در می یابیم که روابط عمومی در حداقل حوزه پتروشیمی کمی نه تنها از اهداف کلان خود بازمانده، که به درستی نیز به وظیفه خود عمل ننموده است.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد