درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31340صفحه نخست » شنبه، 1 مهر 1396 - 21:37
فیس‌بوک و نقض آشکار حریم شخصی
مدیر ارشد اجرایی فیس بوک ینی مارک زاکربرگ به‌تازگی تصمیم گرفته است تا روندی جدید را در برابر ساختار کاری تبلیغاتی شبکه اجتماعی خود درپیش گرفته و درزمینهٔ تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک اقدام به شفاف‌سازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر ارشد اجرایی فیس بوک ینی مارک زاکربرگ به‌تازگی تصمیم گرفته است تا روندی جدید را در برابر ساختار کاری تبلیغاتی شبکه اجتماعی خود درپیش گرفته و درزمینهٔ تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک اقدام به شفاف‌سازی کند.

مارک زاکربرگ در حال تلاش است تا نقش احتمالی شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص روس‌ها در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا را فاش کند. بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان به‌تازگی اعلام کرده است که تعداد 3 هزار تبلیغ را کشف کرده است که توسط روس‌ها ارائه شده و ممکن است بر روی نتایج انتخابات آمریکا تاثیر گذار بوده باشد. به همین دلیل نیز مسئولان این شبکه اجتماعی قصد دارند تا این اطلاعات را به سنای آمریکا و مراکز امنیتی این کشور ارائه کنند.

جالب است بدانید که کمتر از یک ماه پیش بود که مشخص شد که فیس‌بوک قراردادی به ارزش 100 هزار دلار امضا کرده بوده است که در آن تبلیغاتی را مرتب با انتخابات آمریکا در حساب‌های غیررسمی در این شبکه اجتماعی انجام شود. هفته گذشته نیز مسئولان این شبکه اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند تا با دولت آمریکا درباره کشف حقیقت همکاری کنند.

کالین استرچ که یکی از اعضای هیئت‌رئیسه عمومی فیس‌بوک است، در قالب یک بلاگ، دراین‌باره اطلاعاتی را منتشر کرده و گفته است: «تصمیمی دشوار بود. در میان گذاشتن اطلاعات با دولت‌ها چیزی است که هیچ‌گاه و در هیچ شرایطی نباید بدون بررسی‌های عمیق انجام شود. ما باور داریم که جامعه لیاقت دارد تا دقیقا بدانید که چه اتفاقی در انتخابات ۲۰۱۶ افتاده است و به همین دلیل نیز فرایند اشتراک تبلیغات را آغاز کرده و دریافتیم می‌توانیم در شرایطی که از تعهدات خود درزمینهٔ حفاظت از اطلاعات مشتریان تخطی نکرده این، کمک‌حال باشیم.»

فیس‌بوک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصری که در ماه‌های آخر کمپین‌های انتخاباتی موجب تغییر روند انتخابات آمریکا شد شناخته می‌شود. حال پس‌ازآن جریان این شبکه اجتماعی عزم خود را جزم کرده است تا بتواند با انتشار اخبار دروغ و تبلیغاتی که موجب تغییر روند افکار عمومی می‌شوند مبارزه کند.

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

منبع: سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد