درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31334صفحه نخست » شنبه، 1 مهر 1396 - 00:37
توجه فیسبوک به سلامت انتخابات پارلمانی در آلمان
بنیان‌گذار فیس بوک می‌گوید که فعالیت شناسه‌های کاربری مشکوک در انتخابات پارلمانی آلمان زیر نظارت قرار دارد. او همچنین وعده داد که فعالیت‌های تبلیغاتی در این شبکه مجازی شفاف‌تر خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بنیان‌گذار فیس بوک می‌گوید که فعالیت شناسه‌های کاربری مشکوک در انتخابات پارلمانی آلمان زیر نظارت قرار دارد. او همچنین وعده داد که فعالیت‌های تبلیغاتی در این شبکه مجازی شفاف‌تر خواهد شد.

 

مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیس‌بوک گفت که برای اطمینان از عدم تاثیرگذاری اکانت‌های تقلبی بر انتخابات آلمان کارهای زیادی صورت گرفته است.

او همچنین تصریح کرد که فعالیت شناسه‌های کاربری تقلبی که حذف شده‌اند مورد بررسی قرار گرفته‌اند و تاکنون فعالیت‌های مشابه این شناسه‌ها در آلمان مشاهده نشده است.

زاکربرگ این سخنان را روز پنجشنبه ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در یک برنامه "فیس‌بوک‌لایف" مطرح کرد که به "دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و راه‌های حفاظت از دموکراسی" اختصاص داشت .

مدیر داخلی فیس‌بوک در این ویدیو در مورد اقدامات صورت گرفته توسط این شبکه اجتماعی برای مقابله با انتشار اخبار جعلی در این شبکه اجتماعی توضیح داد.

زاکربرگ گفت: «فیس‌بوک به سمت استاندارد بالاتری از شفافیت حرکت خواهد کرد. نه تنها باید مشخص شود که چه صفحه‌ای هزینه یک آگهی را پرداخت می‌کند، بلکه کاربران خواهند توانست صفحه آگهی‌دهنده و تبلیغاتی را که تاکنون سفارش داده است را ببینند.»

الکس استاموس، رئیس بخش امنیتی شرکت فیس‌بوک، اوایل ماه میلادی جاری در وبلاگ خود نوشته بود که در محدوده زمانی ژوئن ۲۰۱۵ تا ماه مه سال جاری میلادی (۲۰۱۷) در مجموع سه هزار تبلیغ و ٤٧٠ حساب و صفحه "غیرواقعی" مطالبی در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی پخش کرده‌اند.

این داده‌ها در حالی از سوی فیس‌بوک منتشر شده است که این شرکت به علت آن‌چه از کمبود شفافیت در راه و روش تبلیغات خوانده می‌شود در معرض انتقادات شدید قرار گرفته است. منبع سفارش‌دهنده‌ی بسیاری از تبلیغات در این شبکه اجتماعی برای مخاطبان مشخص نیست.

فیس‌بوک یک روز پیش از این اظهارنظرها اعلام کرده بود، این امکان وجود دارد که شرکتی در روسیه در این شبکه اجتماعی ۱۰۰ هزار دلار صرف تبلیغات کرده و از این راه بر انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا تاثیر گذاشته باشد.

همکاری بیشتر با سازمان دولتی
مارک زاکربرگ وعده داد که این شرکت با نهادهای رسمی، از جمله با کنگره آمریکا همکاری کامل خواهد داشت و به آن‌ها اجازه خواهد داد به اطلاعات مورد نیاز برای روشن شدن میزان دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری پیشین آمریکا دسترس داشته باشند.
 

با این وجود او در برنامه فیس‌بوک لایف خود تصریح کرد: «من به شما نمی‌گویم که قرار است همه محتواهای نامناسب را بررسی کنیم. ما نظرات کاربران را پیش از بیان شدن بررسی نمی‌کنیم. به نظر من جامعه نیز چنین انتظاری نباید داشته باشد. آزادی یعنی برای سخن گفتن دریافت مجوز لازم نیست و فرض اولیه این است که شما هرچیزی را بتوانید بیان کنید.»

زاکربرگ افزود: «اگر شما استانداردهای مورد قبول و یا قوانین را زیر پا بگذارید، با عواقب کار خود روبرو خواهید شد. ممکن است به سرعت با قانون‌شکنی‌ها مقابله نشود اما ما می‌توانیم این مداخله‌ها را سخت‌تر کنیم.»

بنیان‌گذار فیس‌بوک از دیگر شرکت‌های فناوری خواست برای حفاظت از سلامت انتخابات‌های آینده همکاری کنند تا کسانی که از شبکه‌های اجتماعی سوءاستفاده می‌کنند با سرعت بیشتری شناسایی شوند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد