درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3132صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 22 اردیبهشت 1392 - 14:59
گزارش/ همایش روابط عمومی ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی
استاندار اصفهان با بیان اینکه ضعف هایی بر رسانه های استان مترتب است، گفت: رسانه های مکتوب و مجازی اصفهان، هنوز نتوانسته اند در قد و قامت اصفهان بدرخشند و حق مطلب را در مورد اصفهان به عنوان مهد علم و هنر کشور ادا کنند. علیرضا ذاکر اصفهانی امروز در اولین همایش "روابط عمومی ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" بیان داشت: توسعه آن روی سکه مدرنیته و تجدد و عامل ایجاد بسیاری از نهادها در نظام بوروتراتیک است.
  

وظیفه روابط عمومی، فقط نصب بنر و کشیدن ریسه نیست

رسانه های اصفهان، هنوز نتوانسته اند در قد و قامت اصفهان بدرخشند

شارا- استاندار اصفهان با بیان اینکه ضعف هایی بر رسانه های استان مترتب است، گفت: رسانه های مکتوب و مجازی اصفهان، هنوز نتوانسته اند در قد و قامت اصفهان بدرخشند و حق مطلب را در مورد اصفهان به عنوان مهد علم و هنر کشور ادا کنند.

علیرضا ذاکر اصفهانی امروز در اولین همایش "روابط عمومی ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" بیان داشت: توسعه آن روی سکه مدرنیته و تجدد و عامل ایجاد بسیاری از نهادها در نظام بوروتراتیک است.
وی افزود: روابط عمومی به عنوان شاخه ای از علم جدید و مهارت، از نهادهای نظام بوروکراتیک متعلق به عصر جدید است.


گاهی، رسانه ها نقشی بالاتر از پیاده نظام ایفا می کنند
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شکل گیری روابط عمومی، ریشه در توسعه مناسبات اقتصادی و نظام سرمایه داری دارد، تصریح کرد: به دلیل نیاز به اطلاع رسانی، نهادهایی همچون روزنامه ها، دستگاه های تبلیغاتی و روابط عمومی ها شکل گرفت و رشته های مرتبط با آن هم در محافل آکادمیک ایجاد شد.
وی یادآور شد: روابط عمومی و رسانه ها در جریان جنگ های جهانی، برای پیشبرد اهداف نظامی و کشورگشایی کشورها، نقش و تأثیرگذاری بیشتری از یک لشکر پیاده نظام ایفا کردند.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه روز به روز بر اهمیت موضوع اطلاع رسانی در دنیای امروز افزوده می شود، عنوان داشت: در دنیای امروز، پروپاگاندا به معنای پنهان کردن نارسایی ها و تبلیغ و بزرگ نمایی، بسیار رایج شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه متأسفانه در ایران ابعاد مختلف کارکردی روابط عمومی شناخته نشده است، تأکید کرد: البته نمی توان انتظار اجرای تمامی کارکردهای غربی روابط عمومی را در ایران داشت.
وی اضافه کرد: به جهت تفاوت نوع نگاه غرب و اسلام به انسان، علوم انسانی غرب به لحاظ ساختاری و کارکردی با علوم انسانی اسلامی متفاوت است.


در دین اسلام پروپاگاندا و بزرگ نمایی وجود ندارد
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه در دین اسلام پروپاگاندا و بزرگ نمایی وجود ندارد، اظهار داشت: آنچه در اسلام مطرح است همان آشکار کردن حقیقت است.
استاندار اصفهان گفت: در دولت دهم و به منظور بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی درمورد اقدامات انجام شده، پرتال روابط عمومی و سامانه پیامک در استانداری اصفهان راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی ها فقط نصب بنر و کشیدن ریسه به مناسبت های مختلف نیست، تأکید کرد: امروز روابط عمومی یک نهاد حاشیه ای و تشریفاتی نیست و به عنوان یکی از مهم ترین بخش های یک سازمان خودنمایی می کند.
ذاکر اصفهانی اطلاع رسانی، افکار سنجی، هماهنگی های سازمانی و تأثیرگذاری در حیات اجتماعی را از دیگر وظایف روابط عمومی ها عنوان نمود.
استاندار اصفهان در پایان با بیان اینکه ضعف هایی بر رسانه های استان مترتب است، تأکید کرد: رسانه های مکتوب و مجازی اصفهان، هنوز نتوانسته اند در قد و قامت اصفهان بدرخشند و حق مطلب را در مورد اصفهان به عنوان مهد علم و هنر کشور ادا کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:دانشکده خبر اصفهان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود

حماسه سیاسی با نصب بنر و پلاکارد محقق نمی شود

 معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت: با همکاری شهرداری خوراسگان، ساختمان قبلی دانشگاه پیام نور خوراسگان به دانشکده خبر اصفهان اختصاص یافته و این دانشکده در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

 محمدمهدی اسماعیلی امروز در اولین همایش "روابط عمومی ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" با اشاره به اینکه نگرش مقام معظم رهبری، اطلاع رسانی وسیع از مجموعه خدمات دولت بود، ابراز داشت: از دولت نهم به بعد نگاه ویژه ای به روابط عمومی ها در کشور شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه دانشکده ارتباطات در سال ۸۳ در دانشگاه علامه طباطبایی تأسیس شد، تصریح کرد: با وجود گام های برداشته شده، هنوز هم در حوزه روابط عمومی دچار عقب افتادگی های زیادی هستیم و موفق به تولید علم بومی در حوزه روابط عمومی نشده ایم.


در اسلام آنچه اهمیت دارد بیان حقیقت است
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان عنوان داشت: در اسلام آنچه اهمیت دارد بیان حقیقت است که در منابع دینی هم بر آن تأکید فراوانی شده است.
وی با اشاره به اینکه تحریم های غرب علیه ایران، یک سری از فعالیت ها و پروژه های کشور را به عقب انداخت، گفت: بیان این واقعیت از زبان مسوولان کشور، همان نگاه دینی حقیقت گویی در اطلاع رسانی است.
اسماعیلی با اشاره به تقاضای به حق اصحاب رسانه استان مبنی بر تأسیس دانشکده خبر، خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری خوراسگان، ساختمان قبلی دانشگاه پیام نور خوراسگان به این امر اختصاص یافته و دانشکده خبر اصفهان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" افزود: کمیته "حماسه سیاسی" در روابط عمومی همه نهادهای دولتی، شهرداری ها و دیگر ارگان ها راه اندازی شده است.


بخش زیادی از نارضایتی های مردم از بوروکراسی اداری است
وی با بیان اینکه بخش زیادی از نارضایتی های مردم، به دلیل دیوان سالاری و بوروکراسی اداری موجود است، تصریح کرد: روابط عمومی ها موظف به شناسایی قفل های اداری موجود در ادارات خود شده اند تا با اصلاح آن ها، ارائه خدمات به ارباب رجوع تسهیل شود.
اسماعیلی در پایان با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی با نصب بنر و پلاکارد محقق نمی شود، اظهار داشت: مردم باید خدمت به ارباب رجوع را نه در حرف بلکه در عمل لمس کنند تا از این طریق حماسه سیاسی و حضور حدأکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان مطرح کرد: لزوم ایجاد مدیریت تغییر در روابط عمومی‌ها
مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت تغییر باید در روابط عمومی‌ها ایجاد شود، گفت: مدیریت تغییر یعنی اینکه تفکر در دیدگاه‌ها و محتوای تغییر در آنها ایجاد شود تا از حالت ایستایی به حالت پویا تبدیل شوند.
غلامرضا قائدی‌ها ظهر امروز در نخستین همایش روابط عمومی‌ها، نقش آفرینان حماسه سیاسی با اشاره به اینکه نخستین روابط عمومی‌ها با عنوان دفتر تشکیلات در موسسات دولتی پدیدار شدند، اظهار کرد: سپس دفتر تشکیلات به دفتر انتشارات و بعد از آن به مطبوعات، انتشارات و تبلیغات تغییر نام و سپس شرکت نفت در سال 1320 برای نخستین بار از عنوان روابط عمومی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه یک دستگاه اجرایی بدون روابط عمومی نیز می‌تواند کار کند، افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خود در زمینه اطلاع‌ر‌سانی و متقاعد‌سازی مدیر دستگاه خود موفق باشند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به همایش روابط عمومی‌ها تصریح کرد: در سال 1343 در آبادان، 1342 در گرگان و سپس بعد از انقلاب در ساری سال 1363 همایش روابط عمومی‌ها برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه نهاد روابط عمومی در سال 1340 ایجاد شد، گفت: در دانشگاه‌ها رشته‌های مطالعات اجتماعی و حقوق ایجاد و سپس رشته‌ای با عنوان رشته روابط عمومی اضافه شد.
قائدی‌ها به تشکیل اداره کل روابط عمومی‌ها و ارتقا از اداره روابط عمومی توسط دولت دهم اشاره کرد و افزود: تبدیل شدن روابط عمومی‌ها به اداره کل سبب ارتقا و تعامل بیشتر روابط‌ عمومی‌ها می‌شود.
وی به توجه استاندار اصفهان به امر روابط عمومی پرداخت و تصریح کرد: کار عمده روابط عمومی‌ها این است که اطلاع‌رسانی و مدیریت تغییر ایجاد کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با تأکید به اینکه مدیریت تغییر باید در روابط عمومی‌ها باشد، ادامه داد: مدیریت تغییر یعنی اینکه تفکر در دیدگاه‌ها و محتوای تغییر در آنها ایجاد شود تا از حالت ایستایی به حالت پویا تبدیل شوند.
وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری چنین همایشی در ابعاد کوچک‌تر در شهرستان‌های استان خبر داد.
قائدی‌ها نخستین گام در این تغییر را تصمیم به برگزاری دوره آموزشی و برگزاری نخستین دوره آموزش نقش روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: با ترفیع در اداره روابط عمومی به اداره کل دبیرخانه دائمی روابط عمومی تشکیل و ارتباط روابط عمومی‌ها با دستگاه‌های اجرایی بیشتر و فعالیت روابط عمومی‌ها کنترل می‌شود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1392/2/22 - 16:57 |     0     0     |
سلام و عرض ادب شما که سایت خوبی هستید و پر محتوا و برای همایش های دیگر گزارش می نگارید حداقل گزارش همایش تولید محتوا و جشنواره انتشارات راهم تهیه می فرمودید تا برای گزارش برای سازمان مان دچار مشکل نمی شدیم مگر شما یکی از برگزارکنندگان نبودید و تشریف نداشتید در مراسم . امید که موثر واقع شود . من الله توفیق

پاسخ
| 1392/2/22 - 19:28 |     0     0     |
گزارش کامل جشنواره انتشارات روابط عمومی فردا منتشر می شد
درورد بر شما

م.امیدوار
| 1392/2/24 - 11:25 |     0     0     |
میتونست بهتر باشه اما به هر حال دسشون درد نکنه که چند ماه مونده به آخر کار به فکر همایش روابط عمومی افتادن . ایراد بزرگی که داشت این بود که مدیران روابط عمومی ، تو جلسه ای که برای اونا گذاشته بودن و استاندار و معاونش بودن ، فقط شنونده بودن و برگزار کننده ها فرصت پرسش و پاسخ رو بهشون ندادن . واقعا حیف شد . فرصت خوبی بود . خیلی واقعیتها را میشد به استاندار گفت . متاسفم ؛ از اینهمه تنگ نظــــــــــــری . ح...ی...ف.......


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد