درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 20:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31310صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 12:22
بازدید مدرسان شرکت فیلیپ سیدنی هلند از موزه بانک ملی ایران
مدرسان دوره « تطبیق و مبارزه با پولشویی» شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور داشتند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدرسان دوره « تطبیق و مبارزه با پولشویی» شرکت فیلیپ سیدنی هلند که به منظور برگزاری این دوره در بانک حضور داشتند، از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید که سید سعید وکیلی، رئیس اداره کل مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل بانک ملی ایران «یوست ملیس» و «یاپ ون دیجک» را همراهی می کردند، ضمن بازدید از آثار و اشیاء موزه بانک، از اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران برای حفظ میراث صنعت بانکداری دردنیا و راه اندازی این موزه تقدیر و تشکر کردند.

یوست ملیس یکی از مدرسان دوره « تطبیق و مبارزه با پولشویی» در بانک ملی ایران، برپایی و راه اندازی این مراکز را کمک به توسعه گردشگری و رونق فرهنگی برشمرد و گفت: این موزه امکانات، تجهیزات و دانش تخصصی علوم بانکی، بانکداری و اقتصادی گذشته را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد و زمینه دسترسی به دانش گذشتگان برای آیندگان را به راحتی قابل دسترس کرده است.

گفتنی است، ساخت بنای صندوق پس انداز بانک ملی ایران که محل جدید موزه این بانک است، توسط هنریش معمار آلمانی در سال 1312 خورشیدی شروع شد و در سال 1318 به بهره برداری رسید. در این ساختمان که خود یکی از میراث‌های ارزشمند هنر معماری تهران قدیم محسوب می‌شود، برای نخستین بار در معماری بناهای دولتی، معماری باستانی ایران و معماری اروپا در یک جا عرضه شد.

این موزه در تاریخ 21 تیرماه 96 طی مراسمی رسمی با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، و دیگر اعضای هیات دولت به همراه دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و دیگر اعضای هیات مدیره بانک و جمعی از هنرمندان و کارشناسان عرصه فرهنگ و هنر، افتتاح و به بهره برداری رسید.

این موزه شامل مجموعه ای از آثار ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از سوی بزرگان دنیا ،آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.

موزه بانک ملی ایران در محل قدیم صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران، در خیابان فردوسی رو به روی سفارت آلمان واقع است.

علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 الی 17 جهت بازدید از موزه مراجعه کنند .
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد