درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:56   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31212صفحه نخست » پنجشنبه، 16 شهریور 1396 - 20:09
فیسبوک: روسیه احتمالا حامی تبلیغات تفرقه‌افکنانه در آمریکا بوده است
فیسبوک احتمال ارتباط روسیه با مطالب و تبلیغات "تفرقه‌افکنانه" در آمریکا را مطرح کرده است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیسبوک احتمال ارتباط روسیه با مطالب و تبلیغات "تفرقه‌افکنانه" در آمریکا را مطرح کرده است

شرکت
فیس بوک از احتمال دست داشتن روسیه در تبلیغات سیاسی در آمریکا خبر داده است.

الکس استاموس، رئیس بخش امنیتی این شرکت در مطلبی که در وبلاگ خود نوشته است که بررسی‌هایی که انجام گرفته به "کشف عملیاتی" منجر شده که نشان می‌دهد امکان دارد روسیه مبلغ یکصد هزار دلار را برای "تبلیغات تفرقه‌افکنانه سیاسی و اجتماعی" در آمریکا هزینه کرده باشد. این عملیات حدود دو سال تا ماه مه سال جاری ادامه داشت.

به گفته این شرکت، در این مدت سه هزار مورد تبلیغات و ٤٧٠ حساب و صفحه "غیرواقعی" به پخش مطالبی در زمینه‌های مختلف از جمله مهاجرت، روابط نژادی و حقوق همجنسگرایان اختصاص یافت که حاوی دیدگاه‌هایی در راستای قطبی کردن افکار عمومی در جامعه آمریکا بود.

همچنین پنجاه هزار دلار دیگر نیز برای توزیع ٢٢٠٠ مورد تبلیغات "بالقوه سیاسی" هزینه شد که به گفته فیسبوک، احتمالا روسیه آن را تامین کرد. مدارک ارائه شده توسط فیسبوک شامل نسخه مطالب تبلیغی و اطلاعاتی درباره سفارش‌دهندگان و منابع این تبلیغات است.

قوانین انتخاباتی ایالات متحده شهروندان و نهادهای خارجی را از پرداخت پول برای حمایت آشکار از نامزدهای انتخاباتی خاص یا مخالفت با آنان منع کرده است. در عین حال، خارجیان اجازه دارند از تبلیغاتی حمایت مالی کنند که مشخصا حاوی ذکر نام نامزد انتخاباتی خاصی است اما صراحتا خواستار پیروزی یا شکست او در انتخابات نمی‌شود.

به گزارش رویترز، روز گذشته، نمایندگان فیسبوک در جلسه مشترک کمیته‌های اطلاعات سنا و مجلس نمایندگان کنگره آمریکا برای تحقیق پیرامون احتمال ارتباط روسیه با تبلیغات سیاسی در آمریکا حضور یافتند. هر دو کمیته در حال حاضر اتهام مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از جمله "تبانی" بین برخی از دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و دولت روسیه را بررسی می‌کنند.

براساس همین گزارش، فیسبوک مدارک مربوط به این موضوع را در اختیار رابرت مولر قرار داده است که از سوی دادستانی کل آمریکا سرپرستی تحقیقات در مورد اتهام مداخله روسیه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را برعهده دارد. دفتر آقای مولر در این مورد اظهار نظری نکرده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حدود یک میلیارد دلار صرف هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها شد که چند هزار برابر مبلغی است که به گفته فیسبوک، ممکن است دولت روسیه در این زمینه هزینه کرده باشد اما شواهد ارائه شده توسط این شرکت، در صورتی که ارتباط دولت روسیه با این تبلیغات اثبات شود، این اتهام را تقویت می‌کند که آن کشور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کرده است.

در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال گذشته، مواضع دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه، در قبال روسیه و رئیس جمهوری آن کشور به مراتب مثبت‌تر از موضعگیری هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات بود. در طول مبارزات انتخاباتی، احتمال دست داشتن دولت روسیه در هک کردن ایمیل‌های مربوط به حزب دموکرات و انتشار مطالبی به زیان این حزب مطرح شد.

از زمان آغاز به کار آقای ترامپ در مقام ریاست جمهوری، احتمال حمایت روسیه ار مبارزات انتخاباتی او مطرح بوده و در حال حاضر در این زمینه تحقیقاتی در کنگره آمریکا و وزارت دادگستری این کشور در جریان است. در این مدت، گاه گزارش‌هایی از تماس برخی از نزدیکان و اعضای ستاد انتخاباتی آقای ترامپ با افراد مظنون به ارتباط با دولت روسیه منتشر شده است.

با وجود اتهام حمایت روسیه از انتخاب آقای ترامپ، از زمان آغاز به کار دولت جدید آمریکا به استثنای برخی موارد همکاری بین دو کشور از جمله در مورد بحران سوریه، روابط آنها به طور کلی بهبود چشمگیری نیافته و در مواردی، از جمله تصویب و اجرایی شدن قانون جدید تحریم روسیه، تیره‌تر هم شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد