درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31168صفحه نخست » شنبه، 11 شهریور 1396 - 11:30
این بار نوبت حمل‌ونقل جاده‌ای است
استارت‌آپ‌ها در ترابری کشور
پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی متحول شود. حامد تاج‌الدین، مدیرعامل شرکت «سانا گستر» با اعلام این مطلب گفت: این شرکت اپلیکیشن «اوبار» را با توجه به مشکلات فعلی حمل‌و‌نقل بین شهری راه‌اندازی کرده است. وی افزود: براساس آمار رسمی وزارت راه حدود 40 درصد از ماشین‌های حمل بار کشور خالی تردد می‌کنند که این مساله باعث هدر رفت سرمایه ملی سوخت می‌شود.

 

وی بیان کرد: برخی رانندگان برای گرفتن بار مجبور هستند چندین شبانه روز در صف‌های طولانی یا پایانه‌های کشور متوقف شوند. همچنین در پاره‌ای از موارد نیمی از کرایه به‌عنوان کمیسیون نصیب واسطه‌ها می‌شود. تاج‌الدین ادامه داد: از ویژگی‌های نرم‌افزار «اوبار» کارآمد و بهینه کردن بازار حمل‌و نقل بین‌شهری، دسترسی سریع به مناسب‌ترین راننده و ماشین حمل بار کالا، امکان ردیابی لحظه‌ای مرسوله به‌صورت رایگان، ارسال بار با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفت، ارائه برنامه و بیمه کالا است. وی اضافه کرد: این شرکت در نظر دارد برای ۵۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های گوناگون کاریابی انجام دهد و همچنین طی پنج سال ۱۰۰ هزار فرآیند اخذ بار را برای رانندگان در منزل انجام دهد. تاج‌الدین گفت: با توجه به اینکه مشتری‌مداری، پشتیبانی بار و قیمت مناسب از استراتژی‌های مهم اوبار است، این سامانه تاکنون توانسته توجه صدها کارخانه، شرکت تولیدی و بازرگانی را به خود معطوف کند. وی افزود: از دیگر خدمات شرکت ساناگستر نرم‌افزار «آچارفرانسه» است که خدماتی در حوزه‌های مختلف همچون نظامت منزل، تعمیرات و پرستاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4134

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد