درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:41   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31168صفحه نخست » شنبه، 11 شهریور 1396 - 12:06
این بار نوبت حمل‌ونقل جاده‌ای است
استارت‌آپ‌ها در ترابری کشور
پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی متحول شود. حامد تاج‌الدین، مدیرعامل شرکت «سانا گستر» با اعلام این مطلب گفت: این شرکت اپلیکیشن «اوبار» را با توجه به مشکلات فعلی حمل‌و‌نقل بین شهری راه‌اندازی کرده است. وی افزود: براساس آمار رسمی وزارت راه حدود 40 درصد از ماشین‌های حمل بار کشور خالی تردد می‌کنند که این مساله باعث هدر رفت سرمایه ملی سوخت می‌شود.

 

وی بیان کرد: برخی رانندگان برای گرفتن بار مجبور هستند چندین شبانه روز در صف‌های طولانی یا پایانه‌های کشور متوقف شوند. همچنین در پاره‌ای از موارد نیمی از کرایه به‌عنوان کمیسیون نصیب واسطه‌ها می‌شود. تاج‌الدین ادامه داد: از ویژگی‌های نرم‌افزار «اوبار» کارآمد و بهینه کردن بازار حمل‌و نقل بین‌شهری، دسترسی سریع به مناسب‌ترین راننده و ماشین حمل بار کالا، امکان ردیابی لحظه‌ای مرسوله به‌صورت رایگان، ارسال بار با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفت، ارائه برنامه و بیمه کالا است. وی اضافه کرد: این شرکت در نظر دارد برای ۵۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های گوناگون کاریابی انجام دهد و همچنین طی پنج سال ۱۰۰ هزار فرآیند اخذ بار را برای رانندگان در منزل انجام دهد. تاج‌الدین گفت: با توجه به اینکه مشتری‌مداری، پشتیبانی بار و قیمت مناسب از استراتژی‌های مهم اوبار است، این سامانه تاکنون توانسته توجه صدها کارخانه، شرکت تولیدی و بازرگانی را به خود معطوف کند. وی افزود: از دیگر خدمات شرکت ساناگستر نرم‌افزار «آچارفرانسه» است که خدماتی در حوزه‌های مختلف همچون نظامت منزل، تعمیرات و پرستاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4134

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد