درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31149صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 17:47
این هم نتیجه نظرسنجی جالب گوگل در مورد علایق نوجوانان
دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دست اندرکاران گوگل، غول عرصه فن آوری که یکی از بازیگران اصلی در عرصه تبلیغات آنلاین می باشد، از 400 نوجوان 14 تا 17 ساله نظرسنجی به عمل آورد تا از برندها و فعالیت های مورد علاقه آنها آگاه شود. برخی از نتایج بدست آمده، غیرمنتظره و برخی دیگر کاملا قابل پیش بینی بودند.


یکی از نتایج عجیب اینکه اکثر نوجوانان شرکت کننده (60 درصد)، اینستاگرام را به عنوان پلت فرم رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود معرفی کرده و 56 درصد Snapchat را ترجیح دادند.  فیس بوک پلت فرم مورد علاقه 53 درصد از نوجوانان بود، در حالی که توییتر تنها 36 درصد هوادار داشت.


اما یک نتیجه غیر منتظره دیگر: نوجوانان چندان به شغل و پول اهمیت نمی دهند که احتمالا نشاندهنده تغییر رویکرد آنها در مقایسه با سلف خود در چند دهه گذشته می باشد. یعنی دورانی که مشاغل تابستانی برای پس انداز جهت خرید اتومبیل یا سفر تفریحی، فعالیت مورد علاقه نوجوانان بود.


در حال حاضر، بازی های ویدیویی جالب ترین فعالیت برای نوجوانان است – به خصوص Legend of Zelda، COD Black Ops و Grand Theft Auto، و پس از آن ورزش.


اما فهرست برندهای محبوب نوجوانان از نام هایی چون YouTube، Netflix، گوگل، Xbox،  Oreo، GoPro ، Playstation  و Doritos تشکیل شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد