درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:41   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31101صفحه نخست » یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 09:39
آشنایی با اصول آگهی تبلیغاتی به عنوان تکنیک فروشندگی
تبلیغ کردن به عنوان اصلی ترین هنر فروشندگی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مخاطب مورد نظر و مشتریان را علاوه بر اینکه با کالا یا خدمات مورد نظر آشنا می کند موجب ترغیب و جذب مشتریان به سمت خرید کردن کالا یا خدمات شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تبلیغ کردن به عنوان اصلی ترین هنر فروشندگی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مخاطب مورد نظر و مشتریان را علاوه بر اینکه با کالا یا خدمات مورد نظر آشنا می کند موجب ترغیب و جذب مشتریان به سمت خرید کردن کالا یا خدمات شود.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، برای اینکه آگهی تبلیغاتی شما چنین ویژگی هایی را داشته باشد، باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه این مقاله سعی شده است به مهم ترین آنها اشاره شده و به توضیح این اصول پرداخته شود.

1- درک صحیح اصول و مبانی تبلیغات

یکی از مهم ترین نکات و اصول این است که شما بتوانید هدف از تبلیغات را درک کرده و دیدگاه درستی در خصوص تبلیغ کردن و ویژگی های یک تبلیغات خوب اخذ کنید. براساس نظر صاحب نظران در این حوزه، افزایش میزان فروش را می توان مهم ترین هدف تبلیغات نام برد. بر خلاف برند سازی که به دنبال تثبیت نام تجاری در اذهان مخاطبان و مشتریان هستیم، هدف از تبلیغ کردن رسیدن به بالاترین فروش و سود ممکن است. در نتیجه زمانی که شما بتوانید از طریق تبلیغات، میزان فروش خود را بالا ببرید و به سود مورد نظر خود برسید به موفقیت لازم در زمینه تبلیغات دست پیدا کرده اید.

2- اتخاذ عکس العمل صحیح در برابر شکست تبلیغات

در صورتی که شما در زمینه تبلیغات یک کالا یا خدمات با شکست مواجه شدید و نتوانستید به فروش و سود مورد نظر خود برسید، باید به جای اینکه به توجیه برنامه ها و شیوه تبلیغاتی خود بپردازید یا بخواهید شکست برنامه ها و آگهی های تبلیغاتی خود را نادید بگیرید و همچنان بر درست بودن آن پافشاری کنید، باید تلاش کنید به شیوه منطقی و واقع بینانه با این مشکل رو به رو شده و به تجزیه و تحلیل و بررسی دلایل احتمالی که موجب شکست برنامه تبلیغاتی شما شده است بپردازید تا بتوانید به راه حل های مناسب جهت اصلاح شیوه تبلیغاتی خود دست پیدا کرده و برای بهبود آن اقدام کنید. در صورتی که چنین نگرش واقع بینانه ای نداشته باشید نمی توانید در زمینه تبلیغات موفق عمل کنید.

3- از دیدگاه مشتریان به کالا نگاه کنید

یکی از مسئولیت های مهم فروشندگان یا تولیدکنندگان کالا این است که کالا یا خدمات مورد نظر را از دیدگاه مشتریان در نظر بگیرند نه به عنوان تولید کننده و فروشنده کالا؛ در صورتی که شما بتوانید کالای تولید شده خود را از دیدگاه مشتریان بنگرید می توانید به مزایا و معایب آن پی برده و در تبلیغات از بزرگنمایی و پیام های دور از واقعیت اجتناب کنید و در نتیجه اعتماد مشتریان و مخاطبان را به دست آورید.

جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان در آگهی های تبلیغاتی بسیار مهم بوده و این اصل تنها زمانی می تواند عملی شود که شما فقط به جنبه های مثبت کالای خود به دلیل کسب سود و افزایش فروش تأکید نکنید، بلکه کاستی موجود در کالای تولید شده خود را نیز همواره در نظر بگیرید. در صورتی که جنبه های منفی کالا و خدمات خود را نیز بدانید و خودتان را به عنوان یکی از خریداران و مشتریان کالای خود در نظر بگیرید می توانید صادقانه تر با مشتریان خود برخورد کرده و اعتماد و حمایت مشتریان را بیشتر جلب کنید.

4- اهمیت دادن به سود و منفعت مشتریان

یکی از مهم ترین اصولی که بسیار بدان تأکید می شود این است که آگهی یا پیام تبلیغاتی شما باید سود و منفعتی را که مشتریان از کالا یا خدمات شما می برند در نظر بگیرد. برای مشتریان این مسئله که شما شرکت بزرگ یا مهمی هستید چندان مهم نیست، بلکه چیزی که اهمیت دارد این است که می خواهند کالای مورد نیاز خود را با بهترین شرایط تهیه کنند و می خواهند بدانند وقتی با شما معامله می کنند چقدر سود کرده و چه مزایایی را می توانند کسب کنند. بنابراین تنها نکته ای که همواره باید در پیام های تبلیغاتی خود به آن توجه کنید مطرح کردن منافعی است که مشتریان شما می توانند از طریق معامله با شما به دست بیاورند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد