درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31101صفحه نخست » یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 09:03
آشنایی با اصول آگهی تبلیغاتی به عنوان تکنیک فروشندگی
تبلیغ کردن به عنوان اصلی ترین هنر فروشندگی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مخاطب مورد نظر و مشتریان را علاوه بر اینکه با کالا یا خدمات مورد نظر آشنا می کند موجب ترغیب و جذب مشتریان به سمت خرید کردن کالا یا خدمات شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تبلیغ کردن به عنوان اصلی ترین هنر فروشندگی باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتواند مخاطب مورد نظر و مشتریان را علاوه بر اینکه با کالا یا خدمات مورد نظر آشنا می کند موجب ترغیب و جذب مشتریان به سمت خرید کردن کالا یا خدمات شود.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، برای اینکه آگهی تبلیغاتی شما چنین ویژگی هایی را داشته باشد، باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه این مقاله سعی شده است به مهم ترین آنها اشاره شده و به توضیح این اصول پرداخته شود.

1- درک صحیح اصول و مبانی تبلیغات

یکی از مهم ترین نکات و اصول این است که شما بتوانید هدف از تبلیغات را درک کرده و دیدگاه درستی در خصوص تبلیغ کردن و ویژگی های یک تبلیغات خوب اخذ کنید. براساس نظر صاحب نظران در این حوزه، افزایش میزان فروش را می توان مهم ترین هدف تبلیغات نام برد. بر خلاف برند سازی که به دنبال تثبیت نام تجاری در اذهان مخاطبان و مشتریان هستیم، هدف از تبلیغ کردن رسیدن به بالاترین فروش و سود ممکن است. در نتیجه زمانی که شما بتوانید از طریق تبلیغات، میزان فروش خود را بالا ببرید و به سود مورد نظر خود برسید به موفقیت لازم در زمینه تبلیغات دست پیدا کرده اید.

2- اتخاذ عکس العمل صحیح در برابر شکست تبلیغات

در صورتی که شما در زمینه تبلیغات یک کالا یا خدمات با شکست مواجه شدید و نتوانستید به فروش و سود مورد نظر خود برسید، باید به جای اینکه به توجیه برنامه ها و شیوه تبلیغاتی خود بپردازید یا بخواهید شکست برنامه ها و آگهی های تبلیغاتی خود را نادید بگیرید و همچنان بر درست بودن آن پافشاری کنید، باید تلاش کنید به شیوه منطقی و واقع بینانه با این مشکل رو به رو شده و به تجزیه و تحلیل و بررسی دلایل احتمالی که موجب شکست برنامه تبلیغاتی شما شده است بپردازید تا بتوانید به راه حل های مناسب جهت اصلاح شیوه تبلیغاتی خود دست پیدا کرده و برای بهبود آن اقدام کنید. در صورتی که چنین نگرش واقع بینانه ای نداشته باشید نمی توانید در زمینه تبلیغات موفق عمل کنید.

3- از دیدگاه مشتریان به کالا نگاه کنید

یکی از مسئولیت های مهم فروشندگان یا تولیدکنندگان کالا این است که کالا یا خدمات مورد نظر را از دیدگاه مشتریان در نظر بگیرند نه به عنوان تولید کننده و فروشنده کالا؛ در صورتی که شما بتوانید کالای تولید شده خود را از دیدگاه مشتریان بنگرید می توانید به مزایا و معایب آن پی برده و در تبلیغات از بزرگنمایی و پیام های دور از واقعیت اجتناب کنید و در نتیجه اعتماد مشتریان و مخاطبان را به دست آورید.

جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان در آگهی های تبلیغاتی بسیار مهم بوده و این اصل تنها زمانی می تواند عملی شود که شما فقط به جنبه های مثبت کالای خود به دلیل کسب سود و افزایش فروش تأکید نکنید، بلکه کاستی موجود در کالای تولید شده خود را نیز همواره در نظر بگیرید. در صورتی که جنبه های منفی کالا و خدمات خود را نیز بدانید و خودتان را به عنوان یکی از خریداران و مشتریان کالای خود در نظر بگیرید می توانید صادقانه تر با مشتریان خود برخورد کرده و اعتماد و حمایت مشتریان را بیشتر جلب کنید.

4- اهمیت دادن به سود و منفعت مشتریان

یکی از مهم ترین اصولی که بسیار بدان تأکید می شود این است که آگهی یا پیام تبلیغاتی شما باید سود و منفعتی را که مشتریان از کالا یا خدمات شما می برند در نظر بگیرد. برای مشتریان این مسئله که شما شرکت بزرگ یا مهمی هستید چندان مهم نیست، بلکه چیزی که اهمیت دارد این است که می خواهند کالای مورد نیاز خود را با بهترین شرایط تهیه کنند و می خواهند بدانند وقتی با شما معامله می کنند چقدر سود کرده و چه مزایایی را می توانند کسب کنند. بنابراین تنها نکته ای که همواره باید در پیام های تبلیغاتی خود به آن توجه کنید مطرح کردن منافعی است که مشتریان شما می توانند از طریق معامله با شما به دست بیاورند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد