درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31100صفحه نخست » یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 09:02
تشدید مهاجرت جوانان آمریکایی از فیس بوک به اینستاگرام و اسنپ چت
تشدید بررسی‌های موسسه تحقیقاتی eMarketer نشان می‌دهد جوانان بیشتری فیس بوک را ترک گفته و به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اسنپ چت و اینستاگرام می‌پیوندند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تشدید بررسی‌های موسسه تحقیقاتی eMarketer نشان می‌دهد جوانان بیشتری فیس بوک را ترک گفته و به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اسنپ چت و اینستاگرام می‌پیوندند. بررسی انجام شده روی کاربران 12 تا 17 ساله فیس بوک در آمریکا نشان می‌دهد که میزان عضویت آنها در این شبکه اجتماعی در سال 2017 حدود 4/ 3 درصد کاهش یافته است. این اولین بار است که از تعداد اعضای این شبکه اجتماعی کاسته می‌شود. همچنین eMarketer بر این باور است که رشد استقبال کاربران 18 تا 24 ساله از فیس بوک کمتر شده و نازل‌تر از حد مورد انتظار خواهد بود. در مقابل کاربرانی که استفاده از فیس‌بوک را کنار می‌گذارند به شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و اسنپ چت می‌پیوندند. البته اینستاگرام خود در مالکیت فیس بوک است.

 

بیشترین میزان استقبال از این دو شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس مربوط به کاربران 12 تا 17ساله است و به نظر می‌رسد جذابیت‌های بصری آنها در این تحول بسیار نقش دارد.eMarketer معتقد است استقبال از اسنپ‌چت در میان کاربران 18 تا 24 ساله امسال 2/ 19 درصد افزایش می‌یابد. این رشد در میان کاربران 12 تا 17 ساله 8/ 8 درصد پیش‌بینی شده است. البته این آمار به معنای نزول سریع فیس‌بوک نیست. تعداد کاربرانی که هر ماه به فیس بوک اضافه می‌شوند حدود 800میلیون نفر برآورد شده و در ماه‌های اخیر ارزش سهام آن هم سه برابر شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4129

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد